Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@05:52:09 GMT

واکنش فدراسیون فوتبال لبنان به باخت برابر ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۹۶۳۴

واکنش فدراسیون فوتبال لبنان به باخت برابر ایران

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران امروز پنجشنبه موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم لبنان را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست بدهد. سردار آزمون و احمد نورالهی گلهای ایران را در دقایق ۹۱ و ۹۵ به ثمر رساندند تا ایران به یک برد دیرهنگام و ارزشمند برسد.

سایت فدراسیون فوتبال لبنان گزارشی را درباره این بازی منتشر کرد و تیتر زد: «لبنان در وقت‌های قاتل (وقت اضافه) از ایران شکست خورد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ابتدایی این گزارش آمده است: «تیم ملی لبنان در دیداری که در ورزشگاه صیدا با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید، نتوانست برتری ۱ بر صفر خود را مقابل ایران حفظ کند و در وقت‌های تلف شده دو گل دریافت کرد.»

فدراسیون لبنان همچنین نوشت: «برتری ابتدای بازی برای تیم ایران بود که زود تلاش کرد تا به دروازه میزبان برسد. اولین تهدید از سوی احمد نورالهی بود که در داخل محوطه جریمه توپی عالی دریافت کرد و آن را به سمت دروازه شلیک کرد. مصطفی مطر دروازه بان لبنان با موفقیت دروازه را نجات داد.»

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال بازی ایران و لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران

حسین کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی فوتبال شجاع خلیل زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری حسین خبیری مدیرعامل خیبر خرم‌آباد کاظم برجلو کاپیتان سابق تیم فوتبال سایپا

دیگر خبرها

  • انریکه: بازی رفت حق‌مان باخت نبود، فردا می‌بریم
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • رقابت‌های آزاد تکواندو صربستان/ کیانی طلایی و نصیری برنزی شدند
  • رقابت‌های تکواندو آزاد صربستان/ کیانی طلایی و نصیری برنزی شدند
  • ناهید کیانی به نشان طلا دست یافت/ نصیری برنز گرفت
  • باز هم ناهید، باز هم طلا برای دختر المپیکی
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی
  • آمار امیدوار کننده گلر برزیلی/ «پولی» ناجی نساجی در اصفهان