Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@17:04:40 GMT

نصرتی: با برزیل بازی کنیم قطعا می‌بازیم؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۰۷۲۹

نصرتی: با برزیل بازی کنیم قطعا می‌بازیم؟

 

به گزارش “ورزش سه”، محمد نصرتی درباره وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: الان همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارند به این دلیل که تیم پنج دوره متوالی قهرمان شده و همه می‌خواهند خودشان را ثابت کنند و بگویند ما چیزی از پرسپولیس کم نداریم و ما هم تیم قدرتمندی هستیم.

 

وی افزود: پرسپولیس نسبت به سال های گذشته یارهای زیادی زا از دست داده و مخصوصا نسبت به فصل گذشته چند بازیکن کلیدی مثل کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو را از دست داده و کمال کامیابی‌نیا هم مدتی مصدوم بود و همه این ها باعث شده کمی هارمونی پرسپولیس به هم بریزد و از طرفی هم شاید انگیزه های پرسپولیس کمتر شده باشد و بعضی از بازیکنان به واسطه قهرمانی های متوالی اشباع شده باشند و همه این ها باعث شده پرسپولیس ثبات نداشته باشد و از طرفی بعضی بازیکنان جایگزینی که جذب شده‌اند در بازی با گل گهر بازی بازی اولشان بود مثل ابراهیمی و نعمتی و حتی رادو هم بعد مدتی بازی کرد و همه این ها باعث شد پرسپولیس نتواند نتیجه لازم را بگیرد و از طرفی گل گهر هم تیم خوب و پرمهره ای بود و کادرفنی خوبی هم داشت و آقای قلعه‌نویی هم چندین سال است در بهترین شرایط مربیگری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصرتی با اشاره به تغییر تاکتیک پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: ما چون در بطن کار نیستیم و از نزدیک تمرینات را رصد نمی‌کنیم نمی‌توانیم نظر قطعی درباره تغییر آرایش یا سیستم تیم پرسپولیس نظر قطعی بدهیم، آقای گل محمدی و کادرش تصمیم گرفتند از این فرمیشن و ترکیب استفاده کنند. البته در چند سال اخیر آقای گل محمدی در هر تیمی بوده بیشتر با آرایش و ترکیب و سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کرده و حالا به این نتیجه رسیده با توجه به دفاع هایی که جذب کرده با این ترکیب بازی کند و وقتی شما وقتی یک سیستم یا آرایش یا ترکیبی را تغییر می‌دهی نیاز به زمان و هماهنگی دارد که باید ببینیم که در آینده باز هم استفاده می‌کنند یا نه.

 

او در واکنش به وارد شدن پرسپولیس به بحران تاکید کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. الان سپاهان هم بازی مقابل ذوب آهن را واگذار کرد و استقلال هم بازی آخرش را مساوی کرده است. لیگ یک ماراتن است و اینطور نیست که با دو سه هفته نتیجه نامطلوب شما وارد بحران شوید. فرصت هست خوب است که اول فصل این اتفاقات افتاد.

 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مساله ای که خیلی مهم است بلاتکلیفی پرسپولیس در هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس و مشخص نبودن حامی تیم است و شاید این مسائل باعث شده تمرکز در پرسپولیس کمتر شود‌ و از همه مهم تر بسته بودن پنجره که مثل اینکه در حال باز شدن است.

 

وی افزود: باید مدیرعامل تیم را مشخص کنند و هرچه زودتر شرح وظایف مشخص شود تا بتوانند کارها را بهتر و سریع تر پیش ببرند‌.

 

 

 

نصرتی ضمن تاکید بر نیاز پرسپولیس برای جذب بازیکن گفت: پرسپولیس دو بازیکن تاجیک گرفته ولی اگر می‌توانست یک مهاجم و یک هافبک با استاندارد بین المللی و فاکتورهای خوب دنیا بگیرد قطعا می‌توانست بیشتر به پرسپولیس کمک کند؛ هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا.

 

او با اشاره به عملکرد دو بازیکن تاجیک ادامه داد: من در بازی تیم ملی امید این دو بازیکن را دیدم. بازیکنان خوب و باکیفتی هستند. سن این بازیکنان هم پایین است و باید به آنها فرصت داده شود که هم بتوانند خودشان را با شرایط فوتبالی کشور ما آداپته کنند و هم بتوانند کم کم به بدنه تیم تزریق بشوند و بتوانند کمک کنند.

 

نصرتی در خصوص تیم های مدعی در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تا حدی هم گل گهر مدعیان لیگ امسال هستند.

 

بازیکن سابق تیم ملی درباره حواشی پیرامون این تیم گفت: متاسفانه این اتفاقی که افتاد باید هر چه سریع تر درون خانوادگی حل می‌شد و کار به اینجا کشیده نمی‌شد. یک کشتی یک ناخدا و نهایتا یک کمک ناخدا دارد. ما به آقای اسکوچیچ مسئولیت داده‌ایم و باید از او حمایت بکنیم چون خودمان به او مسئولیت داده‌ایم و مسئولیت دعوت یا عدم دعوت هر بازیکنی هم با آقای اسکوچیچ است. از طرفی طارمی هم اشتباه کرد که جواب تلفن آقای باقری و آقای خورشیدی را نداده است.

 

او ادامه داد: این مشکلات باید زودتر مرتفع می‌شد و رسانه ای نمی‌شد. هر دو عزیز در قبال مردم مسئول هستند و اینطور نیست که باشگاهی باشد و فقط در مقابل هواداران باشند. تیم ملی است و مقابل مردم مسئول هستند و امیدوارم مشکلی پیش نیاید و تیم ملی بتواند موفق باشد و صعودمان مسجل شود‌‌.

 

نصرتی درباره بازی با سوریه و لبنان گفت: هر دو بازی سخت هستند. بعضی از پیشکسوتان عزیز ما می‌گفتند اگر ما بدون طارمی نتوانیم لبنان و سوریه را ببریم باید فاتحه فوتبال را خواند اما به نظر من اصلا اینطور نیست. اگر ما همین الان با برزیل بازی کنیم قطعا بازی با می‌بازیم؟

در جام جهانی ما با اسپانیا چطور بازی کردیم؟ آنها با سخت ترین شرایط ممکن توانستند بازی را ببرند چه بسا اگر خوش شانس بودیم بازی مساوی می‌شد یا ما برنده می‌شدیم. اینطور نیست که اختلافات خیلی فاحش باشد.

 

نصرتی در پایان گفت: باید به این تیم ها احترام گذاشت و بازی هم، بازی سختی است. مخصوصا اینکه بازی در زمین آنهاست. لبنان برای صعود به جام جهانی دارد و حتی سوریه هم همینطور. اینکه در جنگ هستند را قبول ندارم. عراق در اوج جنگ قهرمان جام ملت های آسیا شد. باید با احترام و تعهد و مسئولیت زیاد همه بازیکنان و کادر تیم ملی این بازی ها را انجام بدهند چون ما اگر این دو بازی را ببریم صد در صعود می‌کنیم. اگر یک بازی را ببریم و یکی را مساوی کنیم شانس صعودمان ۸۰-۸۵ درصد می‌شود ولی اگر ببازیم کار سخت می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارس جنوبی جم تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی دسته یک محمد نصرتی سرمربی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)

برند خودروسازی شورولت که از دیرباز با خودرو شاسی بلند بلیزر فروش خوبی در در بازار جهانی تجربه کرده است، در سال ۲۰۱۲ با معرفی نسل دوم تریل بلیزر و سپس معرفی فیس لیفت این نسل در سال ۲۰۱۶ موفق به فروش قابل قبولی از این شاسی بلند در بازار جهانی شد.

به گزارش گجت نیوز، نسخه جدید شورولت تریل بلیزر که بر اساس شاسی مستقل و نردبانی پیکاپ سایز متوسط کلرادو ساخته شده، معرفی شده‌ است.

نسل جدید شورولت تریل بلیزر، آمریکایی باوقار

تریل بلیزر برای مدل ۲۰۲۵ یک به‌روزرسانی نسبتا بزرگ را تجربه کرده است. عجیب نیست که این شاسی‌بلند از همان به‌روزرسانی‌های بیرونی و داخلی بهره‌مند شده است که به‌تازگی در پیکاپ S10 (شورولت کلرادوی بازار برزیل) دیدیم؛ زیرا این دو ماشین اشتراکات فراوانی با هم دارند.

قسمت جلو تریل بلیزر ۲۰۲۵  مطابق با زبان طراحی جدید شورولت، کاملا بازطراحی شده و حالا به کلرادوی جدیدتر بازار آمریکا شباهت پیدا کرده است. البته غیر از سپر جلو، جلوپنجره، چراغ‌های جلو و کاپوت جدید، دیگر قسمت‌های بدنه تریل بلیزر بدون تغییر باقی مانده و طراحی دوازده‌ساله پروفیل جانبی و نمای عقبی خودرو کاملا جدید خود را نشان می‌دهد.

یکی از برجسته‌ترین به‌روزرسانی‌های تریل بلیزر 2025، اضافه شدن تیپ پرچم‌دار جدید «های کانتری» به این خودرو است که تریم‌های کرومی و تجهیزات فراوانی را به‌همراه دارد.

مشخصات فنی و امکانات Chevrolet Trailblazer 2025

در بخش فنی، تریل بلیزر جدید از همان پیشرانه ۲.۸ لیتری چهار سیلندر توربودیزل دورامکس ارتقایافته S10 بهره می‌برد که قادر به تولید قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن‌متر است. مجموع این قدرت توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

به مانند پیکاپ S10، در اینجا هم به‌منظور افزایش کیفیت سواری، مهندسان سیستم تعلیق و فرمان را بهبود بخشیده و لاستیک‌های جدیدی را تدارک دیده‌اند.

همچنین مانند S10، داخل تریل‌بلیزر هم با طراحی کاملا جدید داشبورد و جدیدترین تکنولوژی‌ها، به‌روزرسانی بزرگی را تجربه کرده است. برخی از امکانات این خودرو عبارتند از کلاستر تمام دیجیتال ۸ اینچی، نمایشگر لمسی ۱۱ اینچی اطلاعات و سرگرمی، پانل دکمه‌های جدید، شارژر بی‌سیم، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو و قفل هوشمند دیفرانسیل. علاوه بر این، در نسخه‌های کانتری، خریداران از روکش صندلی‌های جدید با چرم دورنگ و دوخت ویژه روی پشت‌سری هم بهره‌مند می‌شوند.

قیمت جهانی

شورلت تریل بلیزر مدل ۲۰۲۵ در کارخانه جنرال موتورز در برزیل تولید خواهد شد و انتظار می‌رود ماه آینده راهی نمایندگی‌های فروش این کشور شود. قیمت این نسخه جدید در آینده نزدیک اعلام خواهد شد؛ اما قیمت نسخه قبلی در برزیل از ۳۶۸ رئال معادل ۷۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

کراس اوور اسپین، پیکاپ S10 و شاسی‌بلند تریل بلیزر، سه مدل از شش خودروی جدیدی هستند که شورلت قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ در کشور برزیل عرضه کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟