Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:52:15 GMT

اعلام دلیل انسداد محور چالوس و آزادراه تهران-شمال

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۱۴۸۷

اعلام دلیل انسداد محور چالوس و آزادراه تهران-شمال

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرهاد مهریاری گفت : امروز محور چالوس و آزاد راه تهران – شمال به دلیل سیلاب و ریزش سنگ و تنه درختان در سه نقطه مسدود شده و به همین دلیل کل این محور را مسدود اعلام کردیم تا نسبت به پاکسازی و بازگشایی مجدد آن اقدام کنیم. البته خوشبختانه این اتفاقات منجر به تلفات نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون منتظریم تا ساعاتی دیگر بارش باران دراین محور قطع شود و پس از آن نسبت به پاکسازی اقدام کنیم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: به محض حل این مشکل و پاکسازی مسیر بازگشایی آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد ولی مردم می‌توانند فعلا از محورهای جایگزین برای تردد بین دو استان تهران ومازندران اقدام کنند.

وی گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه قزوین – رشت در مسیر های رفت و برگشت تردد روانی وجود دارد اما در آزاد راه کرج - قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری مهر ویلا و حد فاصل گلشهر تا پلیس راه مهر شهر و همچنین در آزاد راه قزوین - کرج در محدوده های پل مهر شهر و ساسانی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

مهریاری همچنین درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده از جاده های کشور، بارش برف و باران در برخی از محورهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان و بارش باران در برخی از محورهای استانهای کرمانشاه و کردستان ومازندران ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی راهداری جاده چالوس مسدود سیلاب طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران

تین نیوز

گزارش آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را از رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.

حجم فایل صوتی:1.17M | مدت زمان فایل صوتی :00:01:13 دانلود فایل صوتی آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی