Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیکا، ایمان نوروزی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به وقوع زلزله‌ای که در حوالی منطقه قلعه خواجه در ساعت یک و ۱۲ دقیقه بامداد امروز رخداد، ارزیابی‌های اولیه به منظور بررسی خسارات وارده صورت گرفت.

وی افزود: تا کنون گزارشی از خسارات این زلزله که به بزرگی ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ ریشتر و در عمق هشت کیلومتری از سطح زمین بود، اعلام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قلعه خواجه خسارت زلزله ایمان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد که صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

همزمان، گزارش‎‌هایی از فعالیت پدافندی در شهر تبریز هم منتشر شد.

به‌رغم گمانه‌زنی‌های مغرضانه برخی منابع خارجی که ماجرا را به حمله تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی نسبت می‌دادند، این دو شهر در امنیت کامل هستند و شورای عالی امنیت ملی هم تشکیل جلسه اضطراری درباره چنین حادثه‌ای را تکذیب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر
  • زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله دامغان خسارتی نداشت
  • فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات
  • فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • تا کنون خسارتی از آفت «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشده است