Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:43:40 GMT

زلزله جدید اندیکا خسارتی نداشته است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۲۷۶۵

زلزله جدید اندیکا خسارتی نداشته است

ایمان نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله‌ای که در حوالی منطقه قلعه خواجه در ساعت ۱ و ۱۲ دقیقه بامداد امروز رخداد، ارزیابی‌های اولیه به‌منظور بررسی خسارات وارده صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اندیکا بیان کرد: تاکنون گزارشی از خسارات این زلزله که به بزرگی ۴٫۱ در مقیاس ریشتر و در عمق ۸ کیلومتری از سطح زمین بود، اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5349686

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین لرزه اندیکا هلال احمر خوزستان زلزله اندیکا ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا اردبیل بارش باران عکس استانها ایلام سیستان و بلوچستان بارش برف استانداری قم شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری باید انجام شود که بر این اساس سالانه چهار میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان منابع طبیعی، حسن وحید اظهار کرد: سطوح اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری مشخص است و همواره در سطح استانی و ملی پیگیر اجرای این عملیات هستیم.

وی افزود: به‌رغم اینکه برنامه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده، اما برای اجرای چهار میلیون هکتار حدود سه تا ۳.۵ همت اعتبار مورد نیاز است؛ در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری باید انجام شود که بر این اساس سالانه چهار میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می‌گیرد.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری ۷۰ درصد کاهش خسارت سیل را به همراه دارد، تصریح کرد: اجرای این عملیات منجر به تغذیه سفره آب‌های زیرزمینی تا ۶۰۰ مترمکعب و کاهش شش تا هشت تنی فرسایش خاک در هکتار می‌شود.

وحید با بیان اینکه در سطح ۱۰ هزار قنوات عملیات آبخیزداری انجام شده است، گفت: اجرای این عملیات ۱.۵ تا سه برابر آبدهی قنوات را افزایش می‌دهد.

کد خبر 747203

دیگر خبرها

  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • زلزله خوی خسارتی در پی نداشت
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است