Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند حدود الهی را رعایت کنند، حُسن ظاهر داشته باشند و می‌خواهند آزاد باشند، اظهار داشت: البته باید توجه داشت که پشت صحنه اینها نیز دشمنان است و در فضای مجازی شایعاتی را به دروغ نسبت داده‌اند که اعتماد به فضای مجازی را نیز کاهش داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی کلمات تقطیع می‌شود و دروغ نسبت می‌دهند، افزود: از این رو هجمه‌های زیادی نیز به برخی از افراد وارد می‌شود که در این بین به بزرگان نیز چنین هجمه‌هایی وارد شده است.

نیت و فکر ما دفاع از حدود الهی است

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه نیت و فکر ما دفاع از حدود الهی است، ادامه داد: مردم اجازه ندارند علنی حدود الهی را رعایت کنند شاید کسی بخواهد به صورت مخفی این کار را انجام دهد اما علنی نمی‌تواند.

وی با بیان اینکه حُسن ظاهر محدود به یک چیز نیست و تنها به محاسن داشتن نیست، اضافه کرد: حُسن ظاهر انجام همه واجبات و ترک گناهان است و البته یکی از این حُسن ظاهر محاسن ظاهری برای مردان است که همه مراجع به آن توجه دارند اما برخی به این احتیاط واجب توجه ندارند.

آیت‌الله مهدوی افزود: برای مقلد در عمل مانند حرام می‌ماند که احتیاط واجب را ترک کند و برخی از احتیاط واجب‌ها رجوع به احتیاط است و البته باید توجه داشت که در برخی از موارد نیز اجازه رجوع نداده‌اند چرا که فتوا داده شده است.

مراجع اجازه کوتاه کردن محاسن را نمی‌دهند

وی اضافه کرد: مراجع عالیقدر اسلام کوتاه کردن محاسن را نیز اجازه نمی‌دهند و ما باید از این فتواها دفاع کنیم، از ما انتظار نداشته باشند نگوئیم و سکوت کنیم، عدالت ظاهری ایجاب می‌کند که حدود الهی را رعایت کنیم و کسانی هم که سکوت می‌کنند و حرف نمی‌زنند در هر زمان بهانه می‌آورند، یک روز بهانه انتخابات دارند و امروز نمی‌دانم چه بهانه‌ای دارند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه رعایت حدود الهی به صورت علنی وظیفه ما است، افزود: اما در منزل شاید کسی بخواهد به نامحرم نگاه کند و یا شراب بخورد و در این شرایط به خودش ضرر زده است.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان است، ادامه داد: یک هفته به نام اصفهان برنامه ریزی شده است و مردم در یک روز ۳۷۰ شهید را با عزت و احترام تشییع و خاکسپاری کردند، البته در آبان ماه ما شهدای زیادی را داشتیم که برخی تعداد شهدای آبان ماه را بیش از یک هزار نفر می‌دانند.

آیت الله مهدوی گفت: تشییع ۳۷۰ شهید در یک روز حماسه، ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی را در مردم اصفهان تقویت کرد.

تکمیل می‌شود....

کد خبر 5349732

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان ابوالحسن مهدوی حماسه 25 آبان اصفهان 1361 ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بارش باران اردبیل عکس استانها بارش برف ایلام سیستان و بلوچستان استانداری قم بارندگی حدود الهی ح سن ظاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس

ستاره انگلیسی هواداران بارسا که به سانتیاگو برنابئو آمده بودند را به سکوت دعوت کرد.

طرفداری | جود بلینگام بار دیگر در آخرین ثانیه‌های بلای جان بارسلونا شد. 

دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 مادریدی‌ها خاتمه یافت. رئالی‌ها پس از دو بار عقب افتادن از بارسلونا، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام فاتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل شدند. بلینگام مثل دیدار رفت با بارسلونا، بار دیگر در آخرین ثانیه‌ها درخشید و قهرمان رئال مادرید لقب گرفت.

پس از پایان ال‌کلاسیکو و پیروزی دراماتیک رئال مادرید، جود بلینگام در واکنش به سوت‌ها و توهین‌های هوداران بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو، آن‌ها را به سکوت دعوت کرد. این حرکت ستاره انگلیسی جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و برخی از طرفداران و صفحات هواداری بارسا به انتقاد از اقدام او پرداخته‌اند.

کلاچ تایم بلینگام در ال‌کلاسیکو‌های ای فصل:
​​​​گلزنی در دقیقه 2+90 ال‌کلاسیکوی رفت
گلزنی در دقیقه 1+90 ال‌کلاسیکوی برگشت

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • بلینگام پس از پایان ال کلاسیکو خطاب به هواداران بارسلونا؛ سکوت! / فیلم
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • شوک ایران به نتانیاهو /داستان «ریز پرنده‌های» اسرائیل که عمرشان کوتاه بود
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!