Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:41:56 GMT

ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۳۰۷۷

ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «جیانگ جین کوان»، رئیس دفتر تحقیقات سیاست کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (CPC) روز جمعه گفت: ایده ایالات متحده برای برگزاری نشست دموکراسی درست در زمانی که طیف وسیعی از مشکلات دموکراتیک در کشورهای غربی در حال افزایش است، بسیار مضحک است.

جیانگ در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در ششمین نشست عمومی کمیته مرکزی حزب کمونیست در پکن افزود: ایالات متحده در ماه آینده به منظور احیای دموکراسی غربی، به اصطلاح نشستی برای دموکراسی تشکیل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این نشست در میان بسیاری از مسائل دموکراتیک در کشورهای غربی یک طنز بزرگ است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاس چیزی جز سرکوب سایر کشورها و تقسیم جهان به اردوگاه‌های مختلف نیست و چین همواره رویکرد روشنی را دنبال می‌کند و از «همه پیشنهادات مساعد و انتقاد دوستانه» در این زمینه تمجید می‌کند.

گفتنی است، کاخ سفید در ماه آگوست اعلام کرد که «جو بایدن»، رئیس جمهور ایالات متحده، میزبان نخستین اجلاس سران کشورها برای دموکراسی در ماه دسامبر خواهد بود تا رهبران جهان را برای بحث در مورد چالش‌ها، موفقیت‌ها و راه‌های تقویت پایه‌های دموکراسی گرد هم آورد.

لازم به ذکر است، کمیته مرکزی نوزدهم حزب کمونیست چین، ششمین جلسه عمومی خود را از ۸ تا ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ با حضور نخبگان حزبی کشور برگزار کرد. شرکت کنندگان در مورد سیاست‌های داخلی و بین المللی چین، تجربه و دستاوردها در زمینه‌های مختلف در طول قرن گذشته گفتگو کردند.

کد خبر 5349694

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب کمونیست چین چین جو بایدن ایالات متحده امریکا دموکراسی ایالات متحده امریکا عراق روسیه افغانستان رژیم صهیونیستی سوریه عربستان سعودی مصطفی الکاظمی فلسطین ایران ترکیه بلاروس لبنان لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی  از سازش نزدیک به ۱۳ هزار پرونده و اختلاف با برگزاری پویش فرهنگی «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» در این استان خبر داد و گفت: در این پویش که از ۵ بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شد و تا روز شهادت ایشان در تاریخ ۲۳ فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، به حرمت این امام بزرگوار تعداد ۱۲۸۵۷ پرونده منجر به سازش شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات بود.

عتباتی این میزان سازش را در پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» را نشان ارادت مردم عزیز به اهل بیت (ع) دانست و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری پویش‌های فرهنگی ازین دست شاهد سازش‌های بیشتر باشیم.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای اسلامی
  • دموکراسی هند در یک قدمی خط پایان
  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی