Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@10:37:06 GMT

کشف ۱۰۵ کیلو حشیش در داراب

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۳۴۵۰

کشف ۱۰۵ کیلو حشیش در داراب

سردار ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی پاسگاه "پاسخن" شهرستان "داراب" حین گشت زنی در جاده بندرعباس-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند سواری پژو را در جاده‌های خاکی توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۰۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تعقیب و گریز قاچاقچی اخبار حوادث تعقیب و گریز قاچاقچی حشیش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فال ریحانه پارسا و پویان مختاری ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا محمدرضا گلزار همسر پیمان قاسم خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری هشت محکوم متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد محمدی نسب اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ‌سلب تحرک مجرمان و افراد قانون‌گریز، پلیس شوش طرح دستگیری محکومان متواری را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با تلاش‌های شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی هشت نفر از محکومان متواری شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیات‌های جداگانه هر هشت نفر دستگیر شدند.

محمدی‌نسب گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شوش بیان کرد: طرح دستگیری سایر محکومان در دستور کار قرار دارد و با مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت قاطع برخورد قانونی می‌شود. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران  دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب