Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت نهاوند، گفت:کاهش التهابات بازار بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند، گفت: ترویج فرهنگ علم آموزی و مطالعه کتاب بسیار مهم است و خانواده ها باید فرزندان خود را به سوی این امر سوق دهند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها به اهمیت مطالعه و کتاب خوانی تاکید دارند و در دین مبین اسلام نیز بر اهمیت علم آموزی بسیار تاکید شده است و در هفته کتاب خوانی باید به این مهم توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به شروع دور جدید مذاکرات هسته ای، افزود: دولت جدید رویکرد خود را مذاکره برای رفع تحریم اعلام کرده است.

وی ادامه داد: نقشه راه دولت جدید در مذاکرات نتیجه محور بودن و برای لغو تحریم ها اعلام شده که این‌ مهم الزاماتی دارد که باید به آنها توجه شود که شامل جداسازی اقتصاد از مذاکره است چون همیشه تحریم ها یک اثر روانی دارد یه اثر میدانی که باید با اقداماتی که انجام می‌شود این آثار به حداقل برسد.

حجت الاسلام مولوی اظهار داشت: نکته دیگر این است که اگر می خواهیم در عرصه مذاکره دست ما پر باشد باید در زمینه پیشرفت های هسته ای دست ما پر باشد.

وی افزود: نمی شود ما بایستیم و پیشرفت نکنیم و آنها از این موضوع سو استفاده کنند و پیشرفت هسته ای هم یکی از الزامات مذاکرات است.

امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: دولت طرحی را به مجلس ارائه داده به عنوان ترمیم قدرت خرید مردم که دولت باید مراقبت کند و شرایط زمانی را در اجرا مدنظر داشته باشد و صادقانه با مردم سخن بگوید.

وی در پایان گفت: هماهنگی قوای سه گانه و حضور مسئولانه مسئولان در بین جامعه و آرام کردن التهابات بازار برای آرامش مردم بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان التهابات بازار بسیار مهم هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم

موزه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شهرستان نهاوند استان همدان با ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت برای نسل جوان در مکان قدیمی غسالخانه شهدا در ایام نوروز ۱۴۰۳ راه اندازی شد و به نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شهروند خبرنگار ما گوشه‌هایی از این موزه را به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: حسین سهرابی - همدان

بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی در حال فتح قله‌های پیشرفت است
  • پیشرفت کشور باید بر اساس الگوی اسلامی و ایرانی باشد
  • برگزاری جشن سبزه آرایی در نهاوند
  • خوراکی‌هایی که باعث افزایش التهابات بدن می‌شود (فیلم)
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • پیشرفت چشمگیر طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم