Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بر اساس آخرین اطلاعات از وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در حال حاضر در جاده‌های ۱۸ استان بارش برف و باران گزارش شده است.

در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،‌آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی،‌ همدان و کردستان بارش برف و باران و در برخی از جاده‌های استان‌های اصفهان، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان بارش باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت جاده‌های تهران ـ شمال

بنابر این گزارش، در حال حاضر منطقه یک و ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال و محور کندوان به دلیل بروز سیلاب مسدود است.

در محور هراز مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین داریم که حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه‌راهی چلاو است و آزادراه قزوین ـ رشت و محور فیروزکوه تردد روان است.

در همه محورهای شمالی بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ‌ قزوین

در حال حاضر در آزادراه کرج ـ قزوین بین ساسانی در محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است همچنین در محدوده‌های مهرشهر و گلشهر ترافیک داریم.

همچنین در حال حاضر در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران برخی مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

دلیل انسداد آزداره تهران ـ شمال و محور کندوان

بنابر این گزارش، پیگیری خبرنگار فارس حاکی از آن است که در حال حاضر خصوصا در منطقه ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال به دلیل ریزش سیلاب از بالادست و نبود پوشش گیاهی بابت جلوگیری از بروز سیلاب مسیر مسدود شده است.

برداشت بسیار زیاد شن و ماسه از بالادست منطقه ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال برای ویلاسازی همچنین از دست رفتن پوشش‌های گیاهی از عوامل  بروز این سیلاب‌ها است که موجب شده است در حال حاضر محور کندوان و آزادراه تهران ـ شمال مسدود شود.

آغاز زودهنگام طرح راهداری زمستانی از دوشنبه پیش‌رو

بنابراین گزارش، طبق اعلام پلیس راهور طرح راهداری زمستانی از روز دوشنبه اول آذر آغاز خواهد شد پیش‌بینی‌ها حکایت از بروز زمستانی پر بارش و سرد دارد و به همین دلیل طرح راهداری زمستانی که قرار بود از ۱۵ آذر آغاز شود به اول آذر موکول شده است.

پیش‌بینی ادامه برف و باران در محورهای تهران ـ شمال طبق اعلام سازمان راهداری در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ‌ـ رشت بارش برف و باران ادامه داشته باشد.

کد خبر 637132 برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای آزاد راه تهران - شمال برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده ای آزاد راه تهران شمال برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف و باران آزادراه تهران ـ حال حاضر تهران ـ شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد مداخلات جوی است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرویلا و پل کردان، آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، آزادراه ساوه - تهران محدوده دهشاد و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع هستیم.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد گزارش شده است.

طبق داده‌های موجود، محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محور مسدود شریانی

۱- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- گنبد - سه راهی کلاله

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- گنجنامه - تویسرکان

۳- وازک - بلده

۴- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در شرق شمال، شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ضیائیان ادامه داد: جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: شنبه در چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد و در ساعات بعدازظهر، در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، استان کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم دارد و در بعضی از ساعات روز، شدید و گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود، همچنین چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747443

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد