Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر بیان کرد: اقدامات قوه قضاییه تاکنون بازدارنده نبوده است اگر بازدارنده بود ما امروز این مشکلات را نداشتیم چون بحث احکام و مجازات‌های ضعیف در خیانت به بیت المال است.

وی افزود: ما مردم خرمشهر از قوه قضاییه و بازرسی کل کشور می خواهیم گزارشات بازرسی در رابطه با دستگاه‌های خرمشهر را منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم تاکنون گفت: دولت سیزدهم با وجود مشکلات و عقب ماندگی‌های بسیار فراوان که ناشی از کم کاری دولت گذشته، و به ارث برده است، تاکنون اقدامات بسیار امیدوار کننده‌تی را انجام داده است.

امام جمعه خرمشهر افزود: آنچه که می توانیم در این رابطه به عنوان دستاورد از آن نام ببریم ایجاد همبستگی، هم افزایی و هماهنگی بین سران سه قوه است و این جای بسی امیدواری است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور حضور میدانی رییس قوای سه گانه را در بین مردم و بررسی مسایل و مشکلات آنها خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ترسیم نقشه راه به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم ، تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب، نظارت بر قیمت‌ها توسط دولت سیزدهم کار بسیار موثری است به شرط اینکه سراسر کشور باشد و تنها برای یک نقطه خاص نباشد.

وی با انتقاد از قیمت بالای کالاها در خرمشهر گفت: متاسفانه قیمت کالاها در بازارهای خرمشهر نسبت به شهرهای دیگر خوزستان و کشور تفاوت فاحشی دارد لذا باید نظارت بر قیمت ها همه گیر باشد.

امام جمعه خرمشهر توجه به قشر محروم و ایجاد فرصت‌های شغلی را از مسایل مهم مورد توجه دولت سیزدهم بیان کرد و افزود: مبارزه با فساد از اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور همچنین گفت: با انتصاب سرپرست منطقه آزاد اروند، فردی انقلابی و مردمی در راس این سازمان قرار گرفت و امیدواریم شاهد تحولات در این منطقه آزاد باشیم اما هفت ماه است که این منطقه آزاد به طور سرپرستی اداره می شود و نبود اختیار امضاء برای سرپرست و مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی در ادامه به فصل بارندگی اشاره کرد و افزود: از همین الان باید به فکر باشیم و ستاد مدیریت بحران آمادگی لازم را برای پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر داشته باشد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور  در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به ترویج کتاب و کتابخوانی بیان کرد: متاسفانه سرانه کتابخوانی در سطح کشور کم شده و در خرمشهر نیز با وجود چهار باب کتابخانه عمومی تنها سه هزار و ۵۰۰ نفر عضو این کتابخانه هستند.

برچسب‌ها خرمشهر ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها خرمشهر ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها حجت الاسلام دولت سیزدهم عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شده و در حال برگزاری است.

سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت که در محفل قرآنی امام حسنی‌ها حاضر شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این اجتماع عظیم نشان دهنده ماهیت ملت ایران است. مردم ما اینگونه هستند. برای قرآن، اهل بیت و ارزش‌ها در میدان حاضر هستند. حتماً اگر بسترهای حضور مردم فراهم شود، مردم در همه حوزه‌هایی که به ورود آنها نیاز است وارد می‌شوند و دولت و حاکمیت مکلف است که این بسترها را فراهم کند. طبیعتاً اجتماعات اینگونه نیاز به زیرساخت و تسهیل گری دارد. این اتفاق نقطه عطفی برای نشان دادن ماهیت فرهنگی متعالی مردم ایران اسلامی شد.

وی در ادامه در خصوص نهضت «زندگی با آیه ها» گفت: کشور و جامعه ما اگر بخواهد یک کشور و جامعه دینی باشد، این امکان پذیر نیست مگر آنکه انس با قرآن وجود داشته باشد. طبعاً این شدنی نیست که همه ما همه قرآن را از حفظ باشیم، ولی حداقل می‌توانیم با کاربردی‌ترین آیات قرآن که در زندگی روزمره مان به کار می‌بندیم انس داشته باشیم.

کد خبر 6063010

دیگر خبرها

  • عمومی شدن طرح «زندگی با آیه‌ها» منجر به اصلاح سبک زندگی می شود
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • ۵ درصد اهداف بودجه ۱۴۰۲ محقق نشد/ شروع اصلاح ساختار بودجه در ۱۴۰۳
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
  • تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند
  • وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است
  • نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند