Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان کمیسیون تصفیه صفوف طالبان در یک نشست در تالار مجلس نمایندگان دادگاه‌های صحرایی و عملیات‌های خودسرانه را منع قرار داد.

اعضای این کمیسیون بر رفتار خوب نظامیان با مردم تاکید می‌کنند و می‌گویند که تاکنون ده‌ها تن را که مخالف فیصله‌های طالبان رفتار کرده اند، از صفوف شان بیرون کشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنرال شیر محمد شریف، معاون کمیسیون تصفیه صفوف، گفت: "آن عناصر مفسد که می‌خواستند در صفوف طالبان به طریق گوناگون داخل شوند، جلوگیری شدند".

شرکت کنندگان این نشست آزار و اذیت شهروندان کشور را زیر نام طالبان جرم می‌دانند و هشدار می‌دهند با متخلفان برخورد قانونی خواهند شد.

مولوی عبدالله غزنوی، معاون کمیسیون تصفیه صفوف، گفت: "ما به کسی اجازه نمی‌دهیم که مردم را با استفاده از نام مجاهد آزار و اذیت کند".

از سوی دیگر رئیس کمیسیون تصفیه صفوف عملیات‌های خودسرانه و دادگاه‌های صحرایی را ممنوع اعلام کرده و به نظامیان هدایت می‌دهد تا جلوی چنین کارها را بگیرند.

به گفته این کمیسیون، آنانی که با داعش همکاری می‌کنند هرگز بخشیده نخواهند شد.

مفتی لطیف الله حکیمی، رئیس کمیسیون تصفیه صفوف، گفت: "اگر کسی با داعش همکاری کند، عفو نخواهد شد".

کمیسیون تصفیه صفوف همچنان می‌افزاید که روند ایجاد نمایندگی های این کمیسیون در سراسر کشور ادامه دارد و ازبهر پیشبرد کارهای این کمیسیون، پنچ کمیسیون دیگر زیر چتر این کمیسیون افزوده شده تا کاری‌های تمامی کمیسیون را تسریع کند.

رئیس کمیسیون تصفیه صفوف به نظامیان دستور داده که پس از این هیچ گروه یا هیچ کسی حق ندارد که نظامیان و مقام‌های حکومت پیشین را توهین و تحقیر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان دادگاه صحرایی کمیسیون تصفیه صفوف کمیسیون تصفیه صفوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، گردانهای ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین، به شدت از عملیات تله پرچم در شرق رام الله تمجید کرد.

گردانهای ناصر صلاح الدین این عملیات را تحولی راهبردی و اقدامی خلاقانه از سوی مبارزان فلسطین در مقابله با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان در کرانه باختری دانست.

گفتنی است که امروز یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در نزدیکی روستای المغیر در شرق رام الله در تله انفجاری مبارزان مقاومت که زیر پرچم فلسطین تعبیه شده بود، گرفتار و زخمی شد.

از سوی دیگر سرایا القدس گردانهای جنین در بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب نبرد طوفان الاقص و در واکنش به کشتار اردوگاه نورشمس عملیات هایی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام دادیم.

کد خبر 6084394

دیگر خبرها

  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • افزایش آمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل