Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:26:03 GMT

نتایج مقدماتی جام جهانی در اروپا: توقف ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۷۱۸۴

در ادامه دیدارهای هفته نهم دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا جمعه شب ایتالیا در گروه C میزبان سوئیس بود و با تساوی یک - یک متوقف شد.

در این مسابقه سیلوان ویدمار در دقیقه 11 دروازه قهرمان یورو 2020 را گشود، اما جیووانی دی‌لورنتزو در دقیقه 36 گل تساوی بازی را به ثمر رساند. آتزوری در دقیقه 90 هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که جورجینیو آن را هدر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرلند شمالی در دیگر دیدار این گروه با تنها گل بناس ساتکوس در دقیقه 18 (گل به‌خودی) بر لیتوانی غلبه کرد. ایتالیا و سوئیس که در آخرین دیدار خود به ترتیب مقابل ایرلند شمالی و بلغارستان صف‌آرایی می‌کنند، با 15 امتیاز و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های اول و دوم جدول گروه C را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه F دانمارک با نتیجه 3 بر یک از سد جزایر فارو گذشت و رکورد صد درصد پیروزی خود را تداوم بخشید. اسکاتلند هم با نتیجه 2 بر صفر بر مولداوی غلبه کرد و اتریش با نتیجه 4 بر 2 مقابل رژیم اشغالگر قدس پیروز شد. در این گروه پس از دانمارکِ صعود کرده، اسکاتلند با 20 امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول قطعی کرده است.

همچنین در گروه I انگلیس با پیروزی 5 بر صفر، شکست سنگینی بر آلبانی تحمیل کرد. هری مگوایر در دقیقه 9، هری کین در دقایق 18، 33 و 2+45 و جردن هندرسون در دقیقه 28 برای سه‌شیر گلزنی کردند. انگلیس با 23 امتیاز و اختلافی سه امتیازی نسبت به لهستانِ رده دومی، در صورت کسب یک تساوی در دیدار روز دوشنبه مقابل سن‌مارینو مسافر جام جهانی می‌شود.

لهستان هم جمعه شب با نتیجه 4 بر یک مقابل آندورا پیروز شد. روبرت لواندوفسکی در دقایق 5 و 73، کامیل جوزیاک در دقیقه 11 و آرکادیوش میلیک در دقیقه 2+45 گل‌های شاگردان پائولو سوسا را به ثمر رساندند و مارک والس در دقیقه 45، یکی از این گل‌ها را جبران کرد. در این گروه مجارستان نیز با نتیجه 4 بر صفر برابر سن‌مارینو به برتری رسید. لهستان با 20 امتیاز پایین‌تر از انگلیس و در رده دوم جدول گروه I قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی مقدماتی جام جهانی ایتالیا نتایج مسابقات طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار

سپاهان در حالی موفق به شکست ملوان شد که در پنج بازی قبلی‌اش با این تیم در کسب پیروزی ناکام مانده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال ملوان انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان این مسابقه شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار شد، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.

سپاهان با پیروزی در بازی امروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

قضاوت دیدار ملوان بندر انزلی - سپاهان بر عهده مرتضی منصوریان بود که در این مسابقه به محمد کریمی، رامین رضاییان و نیما میرزازاد بازیکنان تیم میهمان کارت زرد نشان داد.

سپاهان در حالی برنده بازی مقابل ملوان شد که در دیدار دور رفت فصل بیست‌وسوم لیگ بازنده شده و جام قهرمانی فصل گذشته را به دلیل تساوی در بازی برگشت مقابل سپیدپوشان خزر از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم