Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@12:22:29 GMT

دنده عقب خودروسازان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۷۳۹۷

خودروسازان اعلام کردند قیمت خودرو‌ها را به حالت قبل بازمی‌گردانند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

شرکت خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌های جداگانه از بازگشت قیمت محصولات به نرخ‌های فروشِ قبل از یکم آبان خبر دادند.

سایپا اعلام کرد: تمامی دعوتنامه‌های تکمیل‌وجه مربوط به خودرو‌های موعد تحویل آبان با نرخ‌های قبل صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوتنامه مشتریان ایران‌خودرو با موعد تحویل آبان هم دوباره صادر خواهد شد. بنابر اعلام ایران‌خودرو و سایپا مبالغ اضافی که مشتریان پرداخت کردند، طی هفته‌های آینده به آنان بازگردانده خواهد شد.

سه روز پیش ایران‌خودرو و سایپا، از افزایش ۱۹ و ۱۶ درصدی محصولات خود از آبان خبر دادند؛ اما با دستور رئیس جمهور و پیگیری وزارت صمت افزایش قیمت خودرو‌های داخلی منتفی شد.

برچسب ها: خودرو ، قیمت ، افزایش ، کاهش ، سایپا ، ایران خودرو ، مشتری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خودرو قیمت افزایش کاهش سایپا ایران خودرو مشتری ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد

مدیرعامل سایپایدک گفت: برای حفظ و افزایش رضایتمندی مشتریان و رساندن گروه خودروسازی سایپا به جایگاه واقعی خود در صنعت خودرو، کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی افزایش می یابد.

اردلان حسینی در نشستی با مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه سایپایدک (سایپاخزر، سنان شیمی، همراه خودرو و امداد خودرو) با بیان این مطلب تاکید کرد: با توجه به ظرفیت بالای شرکت‌های زیر مجموعه سایپایدک، موضوع تنوع خدمات و تولیدات همراه با افزایش کیفیت، باید در برنامه‌های سال جاری مد نظر قرار گیرد.

او افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در سال جدید، همراستا با سیاست‌ها و برنامه‌های گروه سایپا در مسیر جهش تولید حرکت کنیم. قطعا با همدلی و یکدلی و با کمک خداوند متعال، سایپا را به جایگاه بزرگ و شایسته خود خواهیم رساند.

مدیرعامل سایپایدک با تاکید بر ضرورت افزایش تولید و کیفیت خدمات، گفت: توجه به کسب و کار‌های جدید بر مبنای نیاز و خواسته مشتریان، ضامن موفقیت ما در دنیای رقابتی امروز است، به همین منظور باید نگاهی هم به عملکرد رقبا داشته باشیم تا بتوانیم سهم بازار خود را گسترش دهیم.

حسینی یادآور شد: هدف ما کار و توسعه است که با همت و تلاش همکارانمان در سایپایدک و شرکت‌های زیر مجموعه و با برنامه ریزی درست و پیگیری اجرای برنامه ها، قطعا موفق خواهیم شد.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟