Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:38:38 GMT

بیجار رکورددار بارش در شبانه روز گذشته

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۷۴۰۳

بیجار رکورددار بارش در شبانه روز گذشته

ایسنا/کردستان پیش بین مسئول هواشناسی کردستان، ایستگاه بیجار را با ۳۶ میلی‌متر پربارش‌ترین نقطە استان دانسته و میانگین کلی بارش در استان را ۱۵ میلی‌متر دانست.

خسرو سیف‌پناهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌بینی هواشناسی از عصر و اوایل امشب (جمعه ۲۱ آبان) میزان ناپایداری‌های جوی در سطح استان کاسته شده اما از فردا شنبه تا قبل از ظهر روز سه شنبه جو استان پایدار بوده و به غیر از پوشش ابر در طول شبانه روز، در برخی نقاط مه و گاها وزش باد ملایم پدیده دیگری نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه موج دیگری از نیمه غربی کشور عبور می‌کند که در مورد آن در طی روزهای آینده اطلاعات جامع‌تری ارائه خواهد شد.

سیف پناهی افزود: دما برای امشب و فردا در طول شبانه روز تغییرات قابل توجهی نداشته و هوای نسبتاً سردی بر سطح استان حاکم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان بیان کرد: از روز یکشنبه تا سه‌شنبه، دما با شیب ملایم در طول روز ۲ تا ۴ درجه افزایش یافته و طی این مدت( به ویژه صبح یکشنبه ) یخبندان شبانه و صبحگاهی، بیشتر مناطق استان بخصوص نواحی شرقی و شمالی را در بر خواهد گرفت.

وی ایستگاه بیجار را با ۳۶/۴ میلی متر بارش در شبانه روز گذشته، پربارش‌ترین نقطه استان ذکر کرد و گفت: بعد از بیجار، ایستگاه‌های کامیاران با ۲۲/۴ و سقز با ۲۱/۶ میلی‌متر بارش، قرار دارند.

سیف پناهی کمترین بارش در استان را  در مدت مذکور، ایستگاه‌های  بانه با ۳/۳ و حاجی ممدان با ۴ میلی متر دانست و میانگین کلی بارش استان را ۱۵  میلی متر اعلام کرد.

گفتنی است ایستگاه زرینه اوباتو با ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و ایستگاه سلین با ۱۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان بوده است.
 
لازم به ذکر است در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای ایستگاه فرودگاه سنندج بین ۳/۹ تا ۱۵/۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و ۱۲/۲ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شبانه روز میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری