Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روح الله سرگزی معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: جمعیت مورد هدف واکسیناسیون کرونا در سیستان و بلوچستان در رده بالای ۱۲ سال ۲ میلیون و ۳۵ هزار نفر است که تاکنون یک میلیون و ۴۲۹ هزار نفر دُز اول، ۷۸۲ هزار نفر دُز دوم و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همچنان روند تزریق واکسن با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد اما شاهد هستیم که برخی از افراد به دلایل مختلف بر اثر تبلیغات منفی هنوز در تزریق واکسن دچار شک و تردید هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از مردم استان خواست به شایعات مربوط به عوارض واکسن که در فضای مجازی و گفت‌وگوهای محلی انجام می‌شود، توجه نکنند و به مسوولان و واکسن‌های موجود در کشور نیز اعتماد داشته باشند چرا که تنها راه بازگشت به زندگی عادی انجام واکسیناسیون حداکثری است.

وی با بیان اینکه واکسن به تعداد زیاد در سیستان و بلوچستان موجود است گفت: به دلیل برخی شایعات شاهد خلوتی برخی مراکز واکسیناسیون هستیم.

سرگزی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که از تمام ظرفیت‌ها برای الزام واکسیناسیون استفاده کنیم افزود: بر اساس اعلام ستاد کرونا تمدید مجوز فعالیت اصناف در استان نیز منوط به ارائه کارت واکسن کروناست.

وی تاکید کرد: باید عزم خود را بیشتر کرد تا میزان واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند

براساس اعلام ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه ۲۸ تا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب خواهند بود.

عمده سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود.

البته جزایر هرمزگان نیز در کانون‌های بارشی قرار دارند.

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو اعلام کرد: توجه و اجرای ملاحظات توصیه شده ستاد مدیریت بحران وزارت نیرو توسط مسئولان مربوط و مردم ضروریست.

روز گذشته (یکشنبه) نیز ستاد سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به احتمال وقوع سیل در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • بارندگی ۱۲۰ میلیمتری در سیستان و بلوچستان؛ انسداد راه ارتباطی ۳۵ روستا
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟