Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:57:37 GMT

برفروبی ۲۲۰ کیلومتری محور‌های کوهستانی گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۷۵۸۶

برفروبی ۲۲۰ کیلومتری محور‌های کوهستانی گیلان

به گزارش «تابناک»، فریبرز مرادی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محور‌های مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: بارش برف و باران در کلیه محور‌های استان متوقف شده است.

وی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش برف در محور پونل خلخال در محدوده گردنه الماس بوده است، افزود: بیش از تیم متر برف باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان تصریح کرد: با تلاش راهداران ترافیک در کلیه محور‌های استان در جریان است؛ البته با توجه به پایان بارش برف و احتمال وقوع یخبندان و لغزندگی جادهها، رانندگان برای تردد در مسیر‌های برفگیر و کوهستانی حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مرادی، با اشاره به انجام عملیات برفروبی از ابتدای بارش برف در محور‌های اسالم - خلخال، پونل - خلخال، سیاهکل - دیلمان، بلوردکان - خصیب دشت، ارتفاعات ماسال و ارتفاعات قوشه لانه و داماش، یادآور شد: راهداران ۲۲۰ کیلومتر/باند به حجم ۲۷۷ هزار مترمکعب برفروبی کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی گیلان محورهای کوهستانی برف روبی طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج تا اواخر وقت امروز سه‌شنبه بارش باران (در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر با بارش برف)، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش دما، احتمال رعدوبرق و تگرگ در استان خواهیم داشت.

بارش‌ها در ارتفاعات از مقدار و شدت بیشتری برخوردار است.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت بویژه چادر‌های مسافرتی و پوشش خزانه برنج و و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران