Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، شنبه در خراسان‌های شمالی و رضوی بارش پراکنده رخ خواهد داد، یکشنبه و دوشنبه جوی آرام در کشور حاکم است و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود.

بارش باران در شمال کشور از روز چهارشنبه

دوشنبه وزش باد گرم جنوبی در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد با ورود سامانه بارشی به کشور در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نیمه شمالی کشور بارش برف و باران وزش باد شدید و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریای خزر هم در این مدت مواج است و خلیج فارس هم در دو روز آینده مواج است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی به تدریج از عصر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت، بر شدت وزش باد در استان به ویژه غرب استان افزوده می‌شود که به تناوب باعث خیزش گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید خواهد شد.

در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش های رگباری پیش بینی می شود، این شرایط تا پایان هفته در نوار شرقی استان ماندگار می باشد.

هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه تاکید کرده است: افزایش گرادیان هوا موجب افزایش شدت وزش باد و بروز خسارت در استان خواهد شد.

توصیه شده است:

مردم از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری و از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید اطمینان حاصل کنند.

فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص هم با توجه به کاهش کیفیت هوا منع شده است.

از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری شود.
 

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • صدور هشدار سطح نارنجی / بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد