Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@02:35:00 GMT

قیمت پراید امروز 22 آبان 1400 | قیمت خودرو تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۸۱۵۹

قیمت پراید امروز 22 آبان 1400 | قیمت خودرو تغییر کرد

قیمت پراید دوباره تغییر کرده است.طبق آخرین اخبار از بازار خودرو قیمت پراید روند روبه افزایشی داشته است.در روزهای اخیر قیمت پراید تغییرات تازه ای داشته است.این چندمین بار است که قیمت پراید از سال گذشته تاکنون روند افزایشی به خود می گیرد.آخرین خبرهای مرتبط با قیمت پراید را با ما بخوانید.

واکنش بازار خودرو به شوک لغو افزایش قیمت

قیمت خودروهای داخلی در هفته گذشته نه تنها در بازار آزراد بلکه قیمت کارخانه آن‌ها با افزایش همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید با دستور رئیس جمهور افزایش قیمت خودرو متوقف می‌شود؟

قیمت خودروهای داخلی هفته گذشته به صورت روزانه افزایش پیدا کرد تا اینکه روز سه‌شنبه سایپا و ایران خودرو بیانیه افزایش قیمت کارخانه خودروهای خود را صادر کردند. افزایش قیمت کارخانه ایران خودرو و سایپا درحالتی بود که بسیاری از خودروهای در بازار هفته گذشته رکوردهای قیمتی جدیدی را ثبت کردند.

قیمت پراید ۱۱۱ در آخرین روز معاملاتی به قیمت ۱۶۳ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۱ به ۱۴۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. قیمت تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۱۷۴ میلیون تومان ثبت شده است که قیمت کارخانه آن ۱۲۳ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت محصولات پژو هفته گذشته با افزایش همراه بود و هییچ نشانه‌ای از کاهش قیمت در این خودروها در هفته گذشته وجود نداشت. بیش‌ترین افزایش قیمت را برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ ثبت کردند.

قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما ۲۴۹ میلیون تومان و در بازار ۳۵۰ میلیون تومان ثبت شده است. پژو پارس LX به ۳۳۸ میلیون تومان رسید.

قیمت های جدید در بازار خودرو / دیگر پراید هم نمی‌توان خرید!

در هفته سوم آبان روند افزاشی قیمت خودروهای داخلی ادامه‌دار بود و تعداد زیادی از خودروها همچون پراید و تیبا چند سقف قیمتی جدیدی را ثبت کردند.

هفته سوم آبان هفته‌ای با روند صعودی در بازار خودورهای داخلی بود. قیمت خودروهای داخلی در روزهای هفته سوم آبان به صورت روزانه افزایشی بود و حتی رکوردهای قیمتی جدیدی ری ثبت کردند.

نکته قابل توجه آن است که برخلاف روند ماه‌های گذشته در هفته تعدادی از خودروها با نوسان همراه بودند و کاهش و افزایش قیمت داشتند در هفته‌ای که گذشت قیمت تمامی خودروها افزایش یافت و در هیچ روزی روند نزولی قیمت‌ها را در بازار خودورهای داخلی شاهد نبودیم.

در بازار خودرو دیروز ۱۸ آّبان قیمت‌ها افزایشی بود. قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۶۲ میلیون تومان رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. قیمت برخی از مدل‌های ساینا هم افزایش قیمت داشت.

قیمت خودروهای پژو ۲۰۷ همچون روز دوشنبه افزایشی بود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۵۶ میلیون تومان رسید. برخی از مدل‌های پژو پاری LX هم با افزایش قیمت همراه بودند.

قیمت پراید امروز 20 آبان 1400

قیمت پراید 19 آبان 1400 + جدول

پراید هاچ بک رکورد زد / افزایش قیمت این خودروهای محبوب

قیمت خودروهای داخلی در بازار روز یکشنبه همچنان روند صعودی قیمت را حفظ کرند. پراید ۱۱۱ سقف قیمتی رو خود را شکست و به ۱۶۰ میلیون تومان رسید. همچنین قیمت پژو ۲۰۶ افزایش یافت.

قیمت خودروها در بازار روز یکشنبه روند صعودی را ادامه داد و بسیاری از خودروها افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ رکورد زد و به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۵۵ میلیون تومان، در برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ افزایش قیمت ثبت شد.

در حالی که ۱۰ روز پایانی مهرماه قیمت خودرو در بازار در آرامش نسبی به سر می‌برد و نوسان قابل توجهی در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شد، اما بازار، آبان ماه را افزایشی آغاز کرد و این روند را تا نیمه ابتدایی این ماه ادامه داد؛ به گونه‌ای که رصد بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که در این مدت در محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو افزایش قیمت غالبا بین پنج میلیون تا ۲۵ میلیون تومان ایجاد شده است.

به ترتیب پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حدود چهار میلیون تومان، رانا LX و رانا پلاس هریک شش میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و پژو ۴۰۵ GLX هر یک هفت میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپت ۲ حدود هشت میلیون تومان، سمند LX حدود ۹ میلیون تومان، دنا ۱۵ میلیون تومان و پارس ساده و هایما ‌S۷ توربو هریک ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

در محصولات پرتقاضای گروه سایپا نیز افزایش سه تا ۹ میلیون تومانی قیمت‌ها دیده می‌شود. به صورت دقیق‌تر می‌توان گفت که سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ هرکدام سه میلیون تومان، کوییک دنده‌ای چهار میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ حدود شش میلیون تومان، تیبا و تیبا ۲ هرکدام هشت میلیون تومان و ساینا ۹ میلیون تومان گران شده‌اند.

این خودروها گران شدند + قیمت (۱۶ آبان)

قیمت خودرو در بازار دیروز شنبه ۱۵ آبان رکورد افزایش قیمت را شکست و پراید ۱۱۱ به ۱۵۸ میلیون تومان رسید.

دیروز (۱۵آبان ماه) قیمت خودروهای خانواده پراید (نسبت به ۱۲آبان) افزایش یافته است.

در بازار شنبه ۱۵۱ پلاس رکورددار افزایش قیمت خانواده پراید است و با نوسان ۶میلیون تومانی حوالی ۱۶۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۵۱ پلاس (با افزایش ۴میلیون تومانی) حوالی ۱۷۳ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. قیمت پراید ۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ نیز افزایش یافته است (۳میلیون تومان) و به ۱۵۸میلیون تومان رسیده است. همچنین تیبا هاچ بک به ۱۶۷ میلیون تومان افزایش یافت و سقف قیمتی خود را شکست.

مدل‌های مختلف پژو ۲۰۷ افزایش قیمت را ثبت کردند و ۲۰۷ اتوماتیک ۱۴۰۰ به ۴۴۷ میلیون تومان افزایش یافت.

 

پیش بینی مهم از قیمت خودرو / گرانی در راه است؟

مذاکرات، بازار خودرو را راکد کرده، هر چند بازار خودرو قفل است و خریدار و فروشنده‌ای وجود ندارد اما گویا ابهامات و عدم تصمیم‌گیری درباره واردات، قیمت خودرو را در بازار ایران بالا برده است. آیا روند افزایشی قیمت خودرو تا پیش از مذاکرات ادامه‌ دارد؟

در شش روز اخیر بازار خودرو وارد کانال قیمتی عجیبی شد و به نوعی رکورد قیمت پراید شکست. اما چرا خودرو در بازار ایران گران شد؟

فعالان بازار می‌گویند دو عامل در افزایش قیمت خودرو نقش داشته است. نخستین عامل کاهش عرضه خودروهای ایرانی بوده و دومین عامل، ابهامات درباره آینده واردات خودروهای خارجی که بازار خودرو را با سردرگمی مواجه کرده است.

در همین حال رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد با اشاره به پیش‌بینی خود درباره آینده بازار خودرو می‌گوید: رکود تورمی در بازار خودرو حکم‌فرما شده است. پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده و پیش از مذاکرات روند رشد قیمت خودرو به طور موقت متوقف شود.

حمیدرضا حیدری توضیح داد: البته یک فاکتور اساسی در قیمت خودروهای ایرانی قیمت دلار است. چنانچه قیمت دلار رشد چشمگیری نداشته باشد قیمت خودروها نوسان اندکی دارد.

آتش گرانی به بازار پراید افتاد / قیمت های نجومی این خودروی اقتصادی!

پس از اعلام مخالفت رسمی وزارت صمت با آزادسازی واردات خودرو برخی کارشناسان احتمال گرانی در بازار را هشدار داده بودند و حال دقیقا در دوره‌ای که وزیر صمت وعده ارزانی داده قیمت پراید از مرز ۱۶۰ میلیون تومان گذشته است.

دوشنبه سوم آبان ماه امسال وزیر صمت در توییتی نوشت: سال آینده تولید خودرو به قدری زیاد خواهد شد که دیگر نیازی به قرعه‌کشی نیست. برنامه دقیقی مبتنی بر ۹ طرح در صنعت خودرو طراحی شده و به تدریج به سمتی خواهیم رفت تا قیمت‌ها کاهش یابد و این مهم تا پایان سال محقق خواهد شد.

یکشنبه نهم آبان ماه نیز رضا فاطمی امین گفت: موج جدید افزایش تولید خودرو از دو هفته آینده آغاز خواهد شد و مردم آن را خواهند دید.

با این حال روز گذشته یعنی ۱۱ آبان ماه قیمت پراید از مرز ۱۶۰ میلیون تومان عبور کرده است.

ارزان‌ترین پراید موجود در بازار یعنی سایپا ۱۳۲ امروز ۱۳۳ میلیون تومان قیمت دارد و در مقایسه با روز دوشنبه یک میلیون تومان گران شده است. همچنین پراید ۱۵۱ امروز به ۱۶۲ میلیون تومان رسید.

طبق این گزارش، قیمت پراید ۱۱۱ معادل ۱۵۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ معادل ۱۴۰ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ معادل ۱۳۳ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ معادل ۱۶۲ میلیون تومان است. گرانترین پراید مدل ۱۵۱ پلاس است که صفر آن ۱۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت پراید عجیب شد!

قیمت پراید ۱۳۱ در روزهای اخیر افزایش یافته و به حدود ۱۴۱ میلیون تومان رسیده است.

با وجودی که شرکت ساپیا تولید پراید ۱۳۱ را با هر رنگی متوقف کرده است، اما حداقل نوع سفید آن هنوز در بازار معامله می‌شود.

بر اساس اعلام برخی سایت‌های خودرویی، رنگ سفید و صفر کیلومتر این محصول در روزهای اخیر گران شده است.

این در حالی است که خودروی یاد شده در اواسط مهر، ۱۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

این ارقام، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش را در قیمت پراید ۱۳۱ سفید، نشان می‌دهد.

قیمت مدل‌های کارکرده

البته انواع کارکرده این محصول، با قیمت‌های ارزان‌تری در بازار معامله می‌شوند.

برای مثال مدل ۹۶ پراید ۱۳۱ سفید با ۱۳۵ هزار کیلومتر کارکرد، در یکی از سایت‌های خرید و فروش خودرو، ۱۰۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت پراید ۱۳۱ مدل ۹۸ مشکی، با ۲۴ هزار کیلومتر نیز ۱۲۵ میلیون تومان تعیین شده است.

انواع SE و دوگانه‌سوز

همچنین مدل ۹۹ پراید ۱۳۱ SE در سایت دیگری بین ۱۲۳ تا ۱۲۹ میلیون تومان قیمت‌ دارد و پراید ۱۳۱ دوگانه‌سوز، بین ۱۰۰ تا ۱۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت پراید ۱۳۱ TL مدل ۹۴ نیز ۸۹ تا ۹۴ میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت پراید امروز 10 آبان 1400 + قیمت تیبا رکورد زد

قیمت خودروهای داخلی در روز یکشنبه ۹ آبان با افزایش قیمت خودورهای پراید و پژو همراه بود. قیمت پراید افزایش یافت و تیبا هاچ سقف قیمتی خود را شکست.

قیمت خودرو در بازار خودروهای داخلی روز یکشنبه با روند صعودی همراه بود و تعداد زیادی از خودروها افزایش قیمت داشتند.

در گروه خودروهای پراید تنها خودرو پراید ۱۱۱ کاهش قیمت داشت و تمامی مدل‌های پراید با روند صعودی قیمت همراه بودند. همچنین گروه تیبا با افزایش قیمت همراه بود. تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۱۶۴ میلیون تومان رسید که سقف قیمتی خود یعنی ۱۶۳ میلیون تومان را شکست و به بالاترین قیمت خود رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین خودروهای ۲۰۷ اتوماتیک در مدل‌های مختلف با افزایش قیمت دو تا چهار میلیون توامی همراه بودند.ژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ به ۳۲۲ میلیون تومان افزایش یافت.

همچنین خودروهای گروه دنا با افزایش قیمت بازار ۹ آبان را پشت سر گذاشتند.

 

قیمت پراید امروز 9 آبان 1400 + جدول

پراید ۵۰۰ میلیونی در راه است؟

روزنامه آفتاب یزد با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد که خواستار حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شده است گمانه هایی را درباره قیمت کالاها مطرح کرده است.

این روزنامه با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد که خواستار حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شده است، نوشت:

نباید خود را به غفلت زد، اقتصادی که وابسته به نفت است و زیر فشار سنگین تحریم، اگر قرار باشد همه‌ی کالا‌ها و خدمات را با همان ارز رایج بازار که همچنان حوالی ۲۷ هزار تومان پرسه می‌زند تهیه و تامین کرد آن وقت پرایدِ ۵۰۰ میلیون تومانی و برنج ۱۰۰هزارتومانی و دلار ۸۰ هزارتومانی؛ دمِ دست‌ترین رخداد‌هایی است که می‌توان به چشم دید.

پس لطفاً به گونه‌ای سخن نگویید که دولت‌های قبل می‌توانسته‌اند و انجام نداده‌اند و شما این امر بر زمین مانده را می‌خواهید به انجام برسانید، عالم‌تر از شما معتقد است نه می‌توانید نه دست به چنین اقدامی بزنید اصلا بگذارید خیال‌تان را راحت کنم مافیای اقتصادی به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است. حالا به قول آن کشاورز طبسی: خود دانید و مملکت تان!

قیمت پراید امروز 3 آبان 1400 + جدول

قیمت پراید امروز 1 آبان 1400 + جدول

 

 

قیمت پراید امروز29 مهر 1400

قیمت این خودروها ارزان شد

قیمت خودرو در بازار امروز سه‌شنبه ۲۷ مهر نوسان قیمت داشته است اما تعداد زیادی از خودروها با روند نزولی قیمت همراه شدند. قیمت پراید ۱۱۱ و ۱۳۲ یک میلیون تومان کاهش یافت.

قیمت خودرو در بازار خودروهای داخلی امروز ۲۷ مهر با نوسان در خودروهای مختلف همراه بود اما تعداد زیادی از خودروها روند کاهشی داشتند.

قیمت پراید ۱۱۱ و ۱۳۲ هرکدام یک میلیون تومان کاهش یافت و به ترتیب به نرخ ۱۵۳ و ۱۳۳ میلیون تومان رسیدند. از گروه خودروهای گروه پراید پراید ۱۵۱ در مدل‌های مختلف افزایش قیمت داشت.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ به ۲۴۵ میلیون تومان کاهش یافت. ۲۰۶ صندوقدار در هر دو مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشت و مدل ۱۴۰۰ آن به قیمت ۳۰۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مدل ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشت و به نرخ ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

تیبا هاچ بک ۱۴۰۰ کاهش یک میلیون قیمت داشت و ۱۵۹ میلیون تومان نرخ گذاری شد. اما تیبا هاپ بک پلاس افزایش قیمت را ثبت کرد.

قیمت پراید صفر و کارکرده در بازار

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از افزایش قیمت خیره کننده خودروهای پراید موجود در بازار حکایت دارد به طوری که پراید ۱۱۱ از ۱۳۹ میلیون تومان در اوایل مرداد ماه امروز به ۱۵۴ میلیون تومان رسیده است.

 رصد بازار خودرو حاکی از آن است که پراید ۱۳۱ از ۱۲۶ میلیون تومان در اوایل مرداد ماه امروز به ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۲ مدل ۱۳۹۸ نیز از اوایل مرداد ماه تاکنون ۱۱ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ نیز در حالی امروز ۱۴۷ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در اوایل مرداد ماه ۱۳۵ میلیون تومان قیمت داشته است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۳ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۵۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای پراید کارکرده و صفر در جدول زیر آمده است:

پس لرزه ادعای ۲۰۰ میلیونی نشدن پراید

 به دنبال اینکه دبیر هیات تجدیدنظر شورای رقابت معتقد است که اگر شورای رقابت نبود، اکنون پراید ۲۰۰ میلیون تومان قیمت داشت، یک کارشناس صنعت خودرو، ادعای شورای رقابت در کنترل بازار، در نتیجه مداخله در قیمت‌گذاری را تصوری کاملا اشتباه دانسته و معتقد است حال که دولت قصد دخالت در قیمت‌گذاری ندارد، شورای رقابت هم بایستی از تصمیم دولت برای فعالیت محدود به هدایت، حمایت و نظارت، پیروی کند؛ در غیراینصورت شورایی برای تهدید رقابت خواهد بود.

حسن کریمی سنجری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن انتقاد از شیوه عملکرد دستوری شورای رقابت طی سال‌های اخیر اظهار کرد: ابلاغیه بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ توسط رئیس جمهور، بیانگر رویکرد اقتصادی دولت فعلی در عبور از اقتصاد دستوری است. همچنین صحبت‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با نگاه وزارتخانه مطبوع خود به بازار و صنعت خودروی کشور نشان دهنده بی‌میلی دولت به دخالت در خودروسازی و به‌ویژه در امر نرخ‌گذاری دستوری است. با این وجود اصرار شورای رقابت به ادامه مداخله در قیمت‌گذاری خودرو چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

این خودروها ارزان شدند (۲۴ مهر)

قیمت خودرو در بازار امروز ۲۴ مهر با ثبات نسبی قیمت‌ها در خودروهای داخلی همراه بود. تعدادی از خودروهای گروه پژو و دنا با کاهش قیمت همراه بودند.

در بازار روز شنبه قیمت خودرو در بازار افزایش قیمت نداشت و در کنار کاهش قیمت تعدادی از خودروهای پژو و دنا تعداد زیادی از خودروها ثبات قیمت داشتند و افزایش و کاهشی را ثبت نکردند.

قیمت پراید ۱۱ همچنان با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان ثبت شده است. پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۴۵ میلیون تومان کاهش یافت. ۲۰۶ تیپ پنج نغییر قیمت نداشت و در نرخ ۲۹۶ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۳۳۴ میلیون تومان و پژو پارس اتوماتیک مدل ۹۹ به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان کاهش یافت.

قیمت دنا چقدر شد؟

خودرو دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ با کاهش قیمت به ۳۲۳ میلیون تومان رسید. قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۸ میلیون تومان کاهش یافت.

قیمت دنا پلاس دنده‌ای ساده ۱۴۰۰ با کاهش قیمت به ۳۷۰ میلیون تومان رسید

  آنچه دیگران می خوانند عکس همسر نوید محمدزاده با سرتراشیده | مصاحبه جنجالی منتظر این یارانه شگفت انگیز باشید قیمت مسکن در این مناطق تغییر کرد | قیمت خانه در پرمشتری‌ ترین مناطق تهران قیمت پراید امروز 22 آبان 1400 | قیمت خودرو تغییر کرد دلتنگی فرشته حسینی برای نوید با انتشار یک عکس خیلی خصوصی

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت پراید قیمت پراید 99 قیمت پراید مدل 99 قیمت پراید 111 مدل99 قیمت پراید110 میلیون شد قیمت پراید ۱۱۱ قیمت پراید امروز قیمت پراید صفر قیمت پراید کارکرده قیمت پراید اردیبهشت 1400 قیمت پراید مدل 1400 قیمت پراید وانت قیمت پراید وانت امروز میلیون تومان قیمت خورده میلیون تومان افزایش یافت میلیون تومان کاهش یافت میلیون تومان رسیده قیمت خودروهای داخلی میلیون تومان گران شده قیمت خودرو در بازار میلیون تومان رسید افزایش قیمت ۱۶۰ میلیون تومان قیمت پراید امروز اوایل مرداد ماه برخی از مدل افزایش قیمت قیمت پراید ۱۳۱ ۹ میلیون تومان میلیون تومان قیمت پراید ۱۱۱ قیمت همراه بازار خودرو افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو میلیون تومانی قیمت خودروها قیمت کارخانه قیمت پژو ۲۰۶ گران شده همراه بودند شورای رقابت قیمت داشتند مدل ۱۴۰۰ تیبا هاچ بک قیمت گذاری هزار تومان روز یکشنبه روند صعودی هفته گذشته مدل ۱۴۰۰ سقف قیمتی یک میلیون ثبت کردند کاهش قیمت پراید ۱۵۱ سوم آبان قیمت خود آبان ماه پژو ۲۰۷ دنده ای قیمت ها آبان 1400 ثبت شد مدل ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید