Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان خبر داد.

سید محمد علی شاهمیری با اعلام این خبر گفت: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان از امروز ۲۲ آبان ماه با حضور ۹تیم و به مدت سه روز در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۹تیم از دانشگاه های سمنان، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دانشگاه آزاد سمنان و دانشگاه فرهنگیان سمنان به رقابت می پردازند.

دبیراجرایی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان سمنان ادامه داد: این مسابقات هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می شود.

شاهمیری با بیان اهمیت گسترش فرهنگ گفت و گو در میان قشر دانشجو، خاطرنشان کرد: فرهنگ مناظره و گفت و گو برای ارایه، تبیین و دفاع از عقیده و نظر خود در نزد دیگران مساله‌ای است که در جامعه به خصوص قشر دانشجو بسیار حائز اهمیت است زیرا دانشجویان، قشر آینده ساز جامعه هستند و باید بیاموزند چگونه از ابعاد مختلف به طرح عقیده و نظر خود بپردازند و با پژوهش و مطالعه، دلایل و شواهد سنجیده جمع‌آوری کنند و دایره اطلاعات خود را در موضوعات مختلف گسترش دهند.

وی تصریح کرد: لذا هدف از برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی، تقویت حس پژوهش و پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و گفت و گو و ارتقاء قدرت سخنوری و فن بیان دانشجویان است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان اذعان داشت: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بصورت حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار می شود و در روز سوم و مسابقه فینال، تیم برتر جواز حضور در مسابقات منطقه ای دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سمنان منطقه سمنان جهاد دانشگاهی مناظره دانشجويي مناظره دانشجویان ایران دهمین دوره مسابقات مسابقات مناظره استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم، در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در ربات پرنده و خودروی خودران این دوره از مسابقات شد.
ربات‌های شرکت کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شد.
این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد