Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:23:06 GMT

۲۷۷ هزار متر مکعب برف روبی در محورهای گیلان انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۱۰۴

۲۷۷ هزار متر مکعب برف روبی در محورهای گیلان انجام شد

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بارش دومین برف پاییزی در محورهای استان گیلان را شاهد بودیم، گفت: از زمان آغاز بارش برف تاکنون ۲۷۷ هزار متر مکعب در ۲۲۰ کیلومتر باند از مسیرهای کوهستانی استان برف‌روبی شد.

وی ادامه داد: عملیات برف روبی در محورهای اسالم-خلخال در حوزه تالش، پونل-خلخال در حوزه رضوانشهر، سیاهکل-دیلمان در شهرستان سیاهکل، بلوردکان-خصیب دشت در شهرستان املش، ماسال-گیلوان در حوزه ماسال و ارتفاعات قوشه لانه و داماش در شهرستان رودبار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به میزان بارش برف در راه‌های استان، گفت: ارتفاع برف در محدوده گردنه الماس در محور پونل - خلخال به بیش از ۵۰ سانتیمتر رسید.

مرادی افزود: ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال ۳۰ سانتیمتر، محورهای سیاهکل -دیلمان و ماسال -گیلوان ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر و محور بلوردکان -خصیب دشت ۲۵ سانتیمتر گزارش شد.

وی با بیان اینکه با تلاش مستمر عوامل راهداری، تمامی محورهای اصلی گیلان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با توجه به احتمال وقوع یخبندان و لغزندگی جاده‌ها در مناطق برفگیر کوهستانی، رانندگان برای تردد در این محورها حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

کد خبر 5350367

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان برف روبی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران عکس استانها سیستان و بلوچستان ایلام مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون از تمام  محور‌ها به جز محور طبس بارش باران گزارش شده و این محور‌ها لغزنده است.

سرهنگ رضایی از مردم خواست: ضمن رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عملیات برف‌روبی در محور پاوه به مریوان
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال