Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@04:17:56 GMT

نصب پایه‌های روشنایی دکوراتیو در محور امیرکبیر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۷۶۷

نصب پایه‌های روشنایی دکوراتیو در محور امیرکبیر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از نصب پایه‌های روشنایی دکوراتیو در محور امیرکبیر به منظور ارتقای منظر و نمای شهری خبر داد.

محمدرضا قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طراحی معابر شهری علاوه بر نیازسنجی خدمات، موضوع زیبایی‌شناسی یک اصل مهم و انکارناپذیر به شمار می‌رود.

وی، وجود تیرهای شبکه توزیع برق در وسط محور امیرکبیر را موجب لطمه به زیبایی بصری این محور دانست و جابجایی شبکه برق‌رسانی را در همین راستا ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان با اشاره به نصب پایه‌های روشنایی دکوراتیو در محور امیرکبیر، افزود: برای کابل کشی و نصب پایه‌های روشنایی با چراغ ال ای دی به منظور ایجاد روشنایی مطلوب در این محور بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در این محور هزینه شده است.

و: خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در طراحی شهری کاشان، چراغ‌های ال ای دی ۱۵۰ وات روی این پایه‌ها نصب شده است.

کد خبر 535027

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برق کاشان شهرداری کاشان تیر برق روشنایی شهر و امنیت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نصب پایه های روشنایی محور امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، گفت: شاهد تغییر و تحول در شهر کاشان هستیم و در سال جاری ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‎‌‌برداری می‌‎رسد. - اخبار استانها -

 گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدمهدی فردوسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌‎های شهرداری کاشان، کاشان را اولین شهر در سفر کاری خود عنوان کرد و اظهار داشت: کاشان به عنوان اولین مقصد سفر کاری در مسئولیت جدید انتخاب شد.

وی ضمن اشاره به بررسی دغدغه‌ها و ظرفیت‌های شهرهای شهرستان کاشان، افزود: در نشستی با شهرداران هفت شهر شهرستان کاشان، شنونده مشکلات و چالش‌‌های آنان بودیم و سعی می‌‎‌کنیم بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان و کشور این دغدغه‌‎‎ها را به صورت موثر پیگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهری کاشان، خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان با تعریف و اجرای 75 پروژه کوچک و بزرگ به ارزش بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان که در قالب بودجه سال 1403 عملیاتی می‌‎شود، تلاش ارزشمندی را در این زمینه به‌کار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، تصریح کرد: پروژه‌هایی نظیر محور علوی، بهسازی میادین، احداث بلوارها و مسیرهای دسترسی جدید، آسفالت گسترده معابر، احداث پروژه‎‌های عمرانی جدید، اجرای سامانه‌های پایش تصویری و غیره از جمله اقدامات مدیریت شهری طی سال جاری است.

فردوسی ضمن اشاره به پروژه‌های شهری در انتظار تکمیل کاشان تاکید کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که سال‌‎ها در انتظار تکمیل قرار دارند، در دستور کار مدیریت شهری برای افتتاح و بهره‌‎برداری قرار گرفته‌‎اند که اتفاق ارزنده‌‎ای محسوب می‌‎شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد