Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد بخشی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با دریافت اخباری مبنی بر احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی در ۳ انبار در اطراف شهرستان بیرجند، موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی انجام تحقیقات میدانی ۳ انبار احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه مأموران اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت وارد محل های شناسایی شده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی دقیق از این انبار ها ۵۰ تن نهاده دامی، ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی ،۴ هزار و ۸۰۰ عدد انواع کنسرو جات و همچنین ۱۸۱ عدد انواع لاستیک کشف کردند.

سرهنگ بخشی گفت: ارزش کالاهای احتکاری کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: انبار ها با حکم مقام قضائی پلمپ و ۳ فرد متخلف نیز دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5350480

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی احتکار بیرجند ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بارش برف گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران عکس استانها سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،شایسته در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیمای استان  با اشاره به اینکه از ابتدای سال از سطح ۹۳.۵ هکتار از گلخانه‌های استان بیش از ۱۲ هزار تن تن انواع محصولات سبزی و صیفی، ۱.۵ میلیون انواع گل شاخه بریده، ۲۸۰ هزار عدد انواع نشاء گل و گیاه زینتی و محصولات سبزی و صیفی و ۹۶۰ تن انواع سبزیجات برگی برداشت شده است گفت :این میزان نسبت به سال گذشته ا ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش  محصولات گلخانه‌ای  از جمله  گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سبزیجات برگی،796 میلیارد و 800 ملیون تومان  است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  گفت: بیشترین سطح گلخانه در استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های فردوس، قاین و خوسف است.

شایسته افزود: خراسان جنوبی  ۵۷۰ خانوار بهره بردار دارد.

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر