Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران گفت: اگر عدالت در رقابت‌های لیگ به درستی رعایت شود، اسپانسرها برای حضور در کشتی دلگرم می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در گروه «ب» با برگزاری مسابقات تیم‌های صنایع مازندران، ستارگان ساری، خراسان جنوبی و باشگاه ورزشی مقاومت در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری به پایان رسید و تیم صنایع مازندران با توجه به نتایج کسب ‌شده به‌عنوان تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران پس از صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ما در دور رفت نتوانستیم از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنیم، اما در دور برگشت تقریباً نفراتی را که در اختیار نداشتیم به ما اضافه شدند و در مجموع بچه‌ها عملکرد نسبتاٌ مطلوبی داشتند.

دارنده دو مدال طلا و دو برنز جهان تأکید کرد: هنوز ما از همه توان خود استفاده نکردیم و مطمئن باشید برای مرحله نیمه نهایی و فینال تیم تقویت خواهد شد، چراکه همچنان در برخی اوزان با مشکل مواجه هستیم. رقابت در گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد نسبت به سایر گروه‌ها سخت‌تر بود، چراکه تیم ستارگان با توجه به پتانسیل کشتی‌گیران داخلی و خارجی یکی از مدعیان بود، اما به لطف خدا و تلاش اعضای تیم توانستیم راهی دور بعد شویم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی با ابراز امیدواری از اینکه عدالت در تمام ابعاد رعایت شود، تصریح کرد: اگر به دنبال جذب اسپانسرها برای کشتی هستیم باید کشتی‌گیران را دلگرم کنیم. یکی از مواردی که در سال‌های اخیر همواره باعث دور شدن حامیان مالی شده عدم رعایت عدالت و اتفاقاتی است که شاید باز کردن آن در این مقطع خوشایند نباشد، اما ما به فدراسیون کشتی و سازمان لیگ اعتماد کامل داریم و امیدوار هستیم با اجرای صحیح قانون و عدالت‌محوری موجب شوند همه چیز در وسط میدان مسابقه مشخص شود و هر تیمی برتر بود به حقش برسد.

سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در خاتمه اظهار داشت: برای حضور در مراحل نیمه نهایی و فینال برنامه داریم و از آنجا سکوی قهرمانی را نشانه گرفته‌ایم برای رسیدن به این مهم با همه توان تلاش خواهیم کرد.

لیگ برتر کشتی آزاد| صنایع مازندران به عنوان تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد+ نتایج دیدارهای برگزار شده مشخص شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران مرحله نیمه نهایی صنایع مازندران کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی

با توجه به اینکه حسن یزدانی قرار است از اول اردیبهشت تمرینات روی تشکش را آغاز کند، او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دارنده 9 نشان المپیک و جهانی بعد از آنکه رقابت‌های رسمی سال 2023 را با نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند، کتفش را جراحی کرد.

طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن 86 کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند