Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح آخرین وضعیت تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای ایثارگران پرداخت.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرضا عباسپور در خصوص ایثارگرانی که در نخستین مرحله تزریق دُز سوم واکسن کرونا واکسینه می‌شوند، گفت: تمامی ایثارگران بالای ۶۰ سال، جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد، جانبازان شیمیایی شدید و متوسط و تمام ایثارگران صعب‌العلاج مشمول دریافت دُز سوم واکسن کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: واکسیناسیون مرحله سوم از هفته گذشته برای ایثارگران آغاز شده است و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌ها جهت هماهنگی‌های لازم برای تزریق واکسن با ایثارگران تماس می‌گیرند.

وی با اشاره به پروتکل‌های زمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره زمان دریافت واکسن گفت: افرادی که پیش از این توسط واکسن‌های سینوفارم، برکت و بهارات واکسینه شده‌اند می‌توانند بعد از گذشت چهار ماه از تزریق دومین دُز واکسن و افرادی که واکسن‌های اسپوتنیک وی و آسترازنکا را دریافت کرده‌اند پس از گذشت ۶ ماه می‌توانند نسبت به دریافت سومین دُز واکسن کرونا اقدام کنند و هیچ‌کدام از این گروه‌ها محدودیتی برای نوع واکسن دُز سوم نخواهند داشت و به انتخاب خود می‌توانند دُز سوم را از بین واکسن‌های موجود تزریق کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران د ز سوم واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می‌گیرد.

او افزود: به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی کرده است.

بلوکی مقدم اظهار کرد: این میزان واکسن، جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که از سوی شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می‌شود توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه