Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابر کریمی با حضور استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در مراسمی با حضور محسن منصوری استاندار تهران، جابر کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد معارفه شد و از زحمات سجاد برنجی تقدیر و تشکر شد.

استاندار تهران در حکم سرپرست فرماندار جدید ملارد تاکید کرده است: انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان، در راستای تحقق آرمان بلند عدالت و پیشرفت، رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حکم استاندار تهران آمده است: تلاش برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت گروه های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق ارتباط مدام با روحانیت اصیل، ارتقای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران محسن منصوری سرپرست فرمانداری ملارد جابر کریمی استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد

به گزارش قدس آنلاین، این پروژه توسط شهرداری و با نظارت معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد اجرایی خواهد شد که در همین راستا مقرر گردید تا در فاز اول مسیر کمربندی، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت مسیر حد فاصل میدان ارتش در غرب مارلیک تا ورودی روستای قلعه فرامرزیه در دو لاین تندرو و کندرو اجرایی شود.

محمد بهمنی -شهردار ملارد- درباره جزئیات این خبر گفت: در ادامه اجرای این طرح نیز عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدول‌گذاری از ورودی روستای قلعه فرامرزیه به سمت جنوب ورودی محور چیتگر (ملارد به صفادشت) آغاز خواهد شد. همچنین اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف این منطقه است که با اجرایی شدن آن شهروندان روستاهای واقع در ضلع غربی ملارد مانند خوشنام و قلعه فرامرزیه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سهم زیادی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که با تلاش و همت کلیه دستگاه‌های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد