Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@16:20:28 GMT

توزیع اینترنتی مرغ و تخم مرغ کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۴۱۱۶

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: امروز طرح توزیع اینترنتی مرغ و تخم مرغ در تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: در طرح توزیع اینترنتی مرغ و تخم مرغ، مرغ منجمد با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان و تخم مرغ با نرخ مصوب شانه‌ای ۴۳ هزار تومان درب منازل مناطق ۲۲ گانه تهران تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در گام نخست ۳۰۰ تن مرغ منجمد و همچنین ۳۰۰ تن تخم مرغ برای عرضه در تهران در نظر گرفته شده است، اما در گام بعدی تا اواخر آبان ماه عرضه این محصولات در کلان شهر‌های دیگر آغاز می‌شود و در نهایت در هفته نخست ماه آتی این عرضه در همه نقاط کشور که شبکه توزیع با معضل مواجه است، انجام خواهد شد.

قادری فر ادامه داد: در حال حاضر عرضه شامل مرغ منجمد و تخم مرغ است، اما با عرضه سراسری کالا‌های اساسی دیگر مانند برنج و روغن از طریق همین سامانه توزیع خواهند شد.

به گفته او، در نظر داریم تا با تمهیداتی که صورت می‌پذیرد، عرضه مرغ گرم با نرخ مصوب را در دستور کار قرار دهیم و از همان هفته نخست آذرماه این مهم را به انجام برسانیم.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران افزود: در حال حاضر توزیع از طریق سامانه اینترنتی بازرگام که تحت حمایت یکی از تعاونی‌های روستایی کشور راه اندازی شده، انجام می‌شود، اما از طرح‌های همه کسب و کار‌های نوپای اینترنتی (استارت آپ ها) برای انجام توزیع کالا‌های اساسی استقبال می‌کنیم.

قادری فر گفت: هدف از این اقدام حذف واسطه گری‌ها و رسیدن کالا‌های اساسی با نرخ مصوب به دست مردم است و هیچ هزینه‌ای بابت حمل و نقل از خریداران دریافت نمی‌شود ضمن اینکه اگر مشکلی در کالای خریداری شده وجود داشته باشد، امکان استرداد محصول وجود دارد.

او با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در عرضه کالا‌های اساسی با آغاز طرح به صورت سراسری وجود ندارد، بیان کرد: مردم می‌توانند از این طریق برخی از کالا‌های مورد نیاز خود را با حذف واسطه‌ها و با قیمت مصوب خریداری کنند.

قادری فر در پایان تصریح کرد: در حال حاضر محصول و کالا‌های اساسی به اندازه کافی در کشور تولید می‌شود و تنها مشکل نقص در شبکه توزیع است که دلال بازی‌ها اجازه نمی‌دهد این کالا‌ها با قیمت مصوب به دست مردم برسد، اما این شیوه توزیع ضمن حذف دلال بازی‌ها اجازه رسیدن محصولات با نرخ مصوب به مردم را می‌دهد.

برچسب ها: توزیع اینترنتی مرغ ، تخم مرغ ، تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Pgd

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: توزیع اینترنتی مرغ تخم مرغ تهران توزیع اینترنتی مرغ کالا های اساسی نرخ مصوب تخم مرغ قادری فر کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،همانطور که می‌دانید راننده‌های فعال اسنپ اعتبار سهمیه سوخت دریافت می‌کنند. این اعتبار سهمیه از سوی نهادهای دولتی واریز می‌شود. اسنپ فقط اسامی رانندگان واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت و میزان پیمایش ماهانه آنها را در اختیار این نهادها قرار می‌دهد.شهروند خبرنگاری در پیامی خواستار دریافت این سهمیه شده است .

پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام .لعنت بر آمریکا. آقایان قیمت بنزین را گران کنید.و به اسنپ سهمیه بنزین چرا دولت ایران نمی‌دهد. آقایان تو را به قرآن بنزین را برای ماشین های شخصی گران کنید و به اسنپ وکامیونها چرا سهمیه بنزین نمیدهند

دیگر خبرها

  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق