Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@07:10:12 GMT

برخورد قاطع با گرانفروشان مرغ و تخم مرغ در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۴۲۶۰

معاون استاندار تهران با تاکید بر برخورد جدی با متخلفین و گرانفروشان مرغ و تخم مرغ در سطح تهران گفت: قیمت مصوب برای هر کیلو گوشت مرغ ۳۱ هزار تومان و برای هر شانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است.

به گزارش ایسنا، حشمت الله عسگری پس از بازدید میدانی از مراکز عرضه مرغ گرم و تخم مرغ در سطح شهر تهران به همراه گشت های تعزیرات حکومتی، گفت: صبح امروز جلسه تنظیم بازار استان تهران برگزار شد تا پس از ابلاغ قیمت مصوب ۲۵ کالای اساسی بتوانیم برنامه ریزی های منظم و دقیقی برای نظارت و تحقق قیمت های مصوب در سطح بازار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه امروز بحث و بررسی در خصوص قیمت نان و لبنیات انجام شد که در مورد نان ساماندهی خوبی انجام شده و لبنیات نیز با توجه به اینکه توسط کارخانه ها تولید و عرضه می شوند کنترل دقیق توسط دستگاه های نظارتی اعمال می شود.

وی ادامه داد: اما در مورد مرغ گرم و تخم مرغ با توجه به اینکه ۹۶ درصد نیاز روزانه استان تهران از استان های همجوار تامین و وارد تهران می شود نگرانی هایی وجود داشت.

وی ادامه داد: تلاش کردیم در تامین گوشت مرغ گام محکمی برداریم و از سوی دیگر در خصوص نظارت اقدامات ویژه ای را انجام دهیم. در همین راستا گروه های بازرسی در سطح شهر تهران اقدامات خود را آغاز کردند به شکلی که از امروز پایش مناطق ۲۲ گانه تهران آغاز شده تا تمامی واحدها بر اساس قیمت مصوب، گوشت مرغ و تخم مرغ را عرضه کنند.

معاون هماهنگی امور استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه قیمت مصوب گوشت مرغ برای هر کیلو ۳۱ هزار تومان و هر شانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است، افزود: ظرف فاصله یک تا ۴۵ روزه ای برای ابلاغ و تثبیت این قیمت ها زمان نیاز است. چرا که پیشتر گوشت مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شد. بی تردید تمامی واحدهای عرضه کننده موظف به رعایت این قیمت های مصوب هستند و بی تردید با متخلفین برخوردی جدی انجام خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هزار تومان قیمت مصوب تخم مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مراتب اعتراض خود نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص حرکت غیرشرعی و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال در ورزشگاه امام خمینی (ره) را اعلام کرده‌ایم و از پیگیری موضوع کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی استانداری، بهنام نظری با اشاره به حواشی پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران در ورزشگاه امام خمینی (ره) و محکوم کردن مجدد عمل خلاف موازین شرعی دروازه‌بان تیم استقلال، اظهار کرد: بلافاصله پس از این اتفاق زشت و غیراخلاقی، مدیریت ارشد استان به موضوع ورود کرده و اقدامات و پیگیری‌های لازم آغاز شد.

وی با تأکید بر اینکه مردم غیور اراک حتماً از این موضوع کوتاه نخواهند آمد افزود: از دستگاه قضائی نیز درخواست شد، پیگیری‌های صورت گرفته را به سمع و نظر مردم برساند و بازیکن تیم استقلال و فرد خاطی حتماً باید پاسخگو باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: اینکه فردی به خود اجازه‌ی چنین عمل هنجارشکنانه‌ای داده است و بعد هم با افتخار بر این عمل خلاف شرع اصرار می‌ورزد، اوج بی‌شرمی است لذا فدراسیون فوتبال باید موضع خود در خصوص هنجار و ناهنجاری را مشخص کند.

نظری اضافه کرد: در آغوش گرفتن یک نامحرم در جامعه اسلامی، هر حکمی داشته باشد باید در خصوص اتفاق اخیر در مورد خاطیان اجرا شود اما وقتی کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال برای یک عمل غیراخلاقی و غیرشرعی، صرفاً جریمه‌ی مالی در نظر می‌گیرد یعنی نگارندگان این حکم هم توجه لازم را ندارند، بنابراین قویاً اعلام می‌کنیم حکم اخیر کمیته انضباطی اساساً بی پایه و اساس است.

وی خاطرنشان کرد: حسب دستور استاندار محترم نامه‌ای به رئیس فدراسیون ارسال شد و مراتب اعتراض و شکایت جدی از رأی کمیته انضباطی در خصوص اتفاق رخ داده را اعلام کردیم چراکه معتقدیم این رأی در یک کشور اسلامی، چیزی جز عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات جامعه نیست‌.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: مدیریت استان مصرانه منتظر این است تا کمیته انضباطی در رأی خود تجدنظر کند و رأیی قاطع و صریح بر مبنای شرع و قانون صادر شود.

نظری گفت: پروتکل‌های فیفا تا زمانی مورد پذیرش است که هنجارهای جامعه اسلامی زیر سوال نرود اما گویا کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال نمی‌داند در کشوری اعلام رأی می‌کند که مردمانش برای حفظ حیا و ناموس بیش از ۲۰۰ هزار شهید داده‌اند.

وی تصریح کرد: جای تأسف است بازیکنی که سال‌ها پیراهن تیم ملی را به تن کرده وقیحانه اعلام می‌کند این جریمه را می‌پردازد و تأسف بیشتر برای باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال که در خصوص این حرکت زننده و غیراخلاقی، منتظر نظر کمیته انضباطی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با انتقاد جدی از رفتار باشگاه استقلال در قبال هنجارشکنی بازیکن این تیم، گفت: گویا کار فرهنگی در این باشگاه فقط یک پیوست بی اثر است چراکه اگر مدیران این باشگاه اعتقادی به فرهنگ اسلامی و ایرانی دارند باید پاسخ بی حرمتی بازیکن این تیم را بدهند.

نظری با بیان اینکه باشگاه در قبال بازیکنی که بدیهی‌ترین اصول دینی و اخلاقی را رعایت نمی‌کند مسئول است و باید پاسخگو باشد، افزود: پول‌های کثیف و بادآورده چنان برخی از این افراد را غرق کرده است که خیال می‌کنند می‌تواند غیرت و ناموس را با پول بخرند.

وی تأکید کرد: به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ورزش استان مرکزی تا به نتیجه رسیدن برخورد قاطع با بازیکن خاطی تیم استقلال، موضوع را پیگیری خواهم کرد و اینکه به نیروی انتظامی که حافظ ناموس ماست به واسطه‌ی بداخلاقی دروازه‌بان استقلال توهین و بی حرمتی شد حتماً قابلیت پیگیری دارد و دادستان پیگیر موضوع است.

معاون استاندار مرکزی با بیان اینکه کسانی که از این عمل زشت و غیراخلاقی دفاع می‌کنند هنوز مقوله‌ی ناموس و حیثیت را متوجه نیستند، گفت: نقش دشمن در پشت پرده‌ی این اتفاق مشخص شده و حالا یک خواننده‌ی هرزه‌ی خارج‌نشین هم از این رفتار خلاف شرع و عرف و غیراخلاقی بازیکن استقلال اعلام حمایت می‌کند.

نظری تأکید کرد: از یگان ویژه قدردانی می‌کنیم که در این اتفاق در لحظه برخورد قاطعانه‌ای داشتند و شرافتمندانه از حریم حیا دفاع کردند.

کد خبر 747054

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • فیلم/ عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود