Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از افزایش حق‌الزحمه بهره‌وری کارکنان قرارداد مدت‌موقت و پیمانکار صنعت نفت خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، مهدی علی‌مددی اظهار کرد: در جریان سفر به عسلویه، اهواز، آبادان و دشت آزادگان و حضور در نشست‌های مشترک با مدیران شرکت‌های تابعه و نمایندگان کارکنان صنعت نفت، یکی از مواردی که به جد در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت قرار گرفت، بحث حق‌الزحمه بهره‌وری کارکنان قرارداد مدت‌موقت و پیمانکار بود که با پیگیری‌های انجام‌شده و بر اساس مصوبه شورای اداری و استخدامی صنعت نفت، حق‌الزحمه یادشده بر اساس ۳۰ برابر حداقل دستمزد شورای عالی کار به علاوه کمک‌هزینه‌های مسکن، عائله‌مندی و اولاد، بن اقلام مصرفی خانوار و فوق‌العاده نوبت‌کاری برای پرداخت ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین طرحی برای ساماندهی وضع مدت‌موقت‌ها
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران و کارکنان صنعت نفت که در جریان سفر به مناطق عملیاتی با آن روبه‌رو شده است، ساماندهی وضع حقوق و دستمزد کارکنان مدت‌موقت بوده است، افزود: به این منظور و با هدف ساماندهی وضع نیرو‌های قرارداد مدت‌موقت و نظام جبران خدمات هوشمند این کارکنان، نشست‌های مدونی در شورای مدیران منابع انسانی صنعت نفت برگزار و در این زمینه طرح بسیار مناسبی تدوین و مقرر شده است که این طرح پس از بررسی در شورای معاونان وزارت نفت، ابلاغ شود.

کارکنان مدت‌موقت پذیرفته شده در آزمون در شرف تبدیل وضعیت
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت در ادامه درباره پذیرفته‌شدگان آزمون توانمندسازی نیرو‌های قرارداد مدت‌موقت هم بیان کرد: مقرر شده است طبق تعهد‌های ایجادشده مبنی بر انجام مصاحبه فنی - تخصصی، این افراد برای تبدیل وضعیت به قرارداد مدت‌معین (طبق نیاز‌های سازمان محل اشتغال فرد)، از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به شرکت‌های اصلی معرفی شوند (شایان ذکر است مجموعه تعداد نفرات پذیرفته شده ۱۶۷۵ نفر بوده که از این تعداد حدود ۲۵۰ نفر مشمول بند و ماده ۴۴ ایثارگری هستند که مراحل تبدیل وضعیت به رسمی آن‌ها در شرف انجام است.)

علی‌مددی درباره برنامه جذب ۴۵۰ نفر در قالب قرارداد مدت‌معین نوین نیز گفت: از آنجا که به‌دلیل جلوگیری از تکثر نوع قرارداد در صنعت نفت، قرارداد مدت‌معین نوین لغو شده است، قرارداد همه پذیرفته‌شدگان، در قالب مدت‌معین موجود (مصوبه۱۶۶۲ه. م) امضا خواهد شد.

تلاش حداکثری برای تبدیل وضعیت ایثارگران
وی درباره تازه‌ترین تصمیم‌ها برای اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نیز توضیح داد: بر اساس بند «و» ماده ۴۴، اقدام‌های تکمیلی برای تبدیل وضعیت ۵۴۰۰ نفر مشمولان این طرح که هم‌اکنون در قالب قرارداد مدت‌معین و قرارداد مدت‌موقت مشغول به‌کار هستند، در حال انجام است.

به گفته معاون وزیر نفت، درباره بند «د» تبصره ماده ۲٠ نیز نشست‌های مؤثری با دیوان عدالت اداری، رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و نمایندگان مشمولان (نیرو‌های واجد شرایط ایثارگری شاغل به‌صورت پیمانکاری و ارکان ثالث/ شرکتی) برگزار شده که امید است پس از رفع محدودیت‌های صنعت نفت، فعالیت‌های لازم در این زمینه نیز اجرایی شود.

علی‌مددی به بحث فارغ‌التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت نیز اشاره کرد و گفت: از هفته آینده، فرآیند مصاحبه استخدامی تمام ۱۴۴۹ نفر فارغ‌التحصیل باقیمانده گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت با محوریت شرکت ملی نفت ایران آغاز می‌شود و ان‌شاءالله مطابق با نتایج مصاحبه‌ها، تا پایان سال اکثریت این افراد در برابر نیاز‌های استخدامی جذب و به‌کارگیری خواهند شد.

رسیدگی به تقاضا‌های تعدیل مدرک تحصیلی
وی با اشاره به فعال‌سازی شورای تعدیل مدرک تحصیلی و تعیین سوابق برای رسیدگی به تقاضا‌های تعدیل مدرک همکاران صنعت نفت نیز اعلام کرد: در این مسیر، به بیش از ۵۰۰ تقاضای تعدیل مدرک که مربوط به کارکنان شرکت‌های ملی نفت ایران و ملی گاز ایران بوده است رسیدگی شده و رسیدگی به دیگر تقاضا‌های مربوط به دیگر شرکت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.   بیشتر بخوانید: مشترکین پرمصرف گاز جریمه می‌شوند/ افزایش قیمت گاز مطرح نیست   انتهای پیام/ برچسب ها: وزارت نفت مهدی علی مددی جواد اوجی اوجی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت نفت مهدی علی مددی جواد اوجی اوجی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی قرارداد مدت معین قرارداد مدت موقت تبدیل وضعیت تعدیل مدرک مدت موقت وزارت نفت حق الزحمه صنعت نفت علی مددی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

سیاوش فولادی وندا ، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق انجام دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد بازرسی هشت مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

او ادامه داد: در مجموع ارزش ریالی کشفیات فروردین‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده‌است.

فولادی وندا گفت: در همین رابطه بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ مورد کالای قاچاق کشف شد که بیشتر آنها شامل دخانیات، مواد غذایی، لوازم خانگی و تلفن همراه بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: همچنین بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۱۵۹مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۲۶ گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  بیان کرد: بیشتر گشت‌‎‌های مشترک با دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، بسیج و اتحادیه‌های مرتبط بوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی