Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، حشمت الله عسگری پس از بازدید میدانی از مراکز عرضه مرغ گرم و تخم مرغ در سطح شهر تهران به همراه گشت های تعزیرات حکومتی، گفت: صبح امروز جلسه تنظیم بازار استان تهران برگزار شد تا پس از ابلاغ قیمت مصوب ۲۵ کالای اساسی بتوانیم برنامه ریزی های منظم و دقیقی برای نظارت و تحقق قیمت های مصوب در سطح بازار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه امروز بحث و بررسی در خصوص قیمت نان و لبنیات انجام شد که در مورد نان ساماندهی خوبی انجام شده و لبنیات نیز با توجه به اینکه توسط کارخانه ها تولید و عرضه می شوند کنترل دقیق توسط دستگاه های نظارتی اعمال می شود.

وی ادامه داد: اما در مورد مرغ گرم و تخم مرغ با توجه به اینکه ۹۶ درصد نیاز روزانه استان تهران از استان های همجوار تامین و وارد تهران می شود نگرانی هایی وجود داشت.

وی ادامه داد: تلاش کردیم در تامین گوشت مرغ گام محکمی برداریم و از سوی دیگر در خصوص نظارت اقدامات ویژه ای را انجام دهیم. در همین راستا گروه های بازرسی در سطح شهر تهران اقدامات خود را آغاز کردند به شکلی که از امروز پایش مناطق ۲۲ گانه تهران آغاز شده تا تمامی واحدها بر اساس قیمت مصوب، گوشت مرغ و تخم مرغ را عرضه کنند.

معاون هماهنگی امور استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه قیمت مصوب گوشت مرغ برای هر کیلو ۳۱ هزار تومان و هر شانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است، افزود: ظرف فاصله یک تا ۴۵ روزه ای برای ابلاغ و تثبیت این قیمت ها زمان نیاز است. چرا که پیشتر گوشت مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شد. بی تردید تمامی واحدهای عرضه کننده موظف به رعایت این قیمت های مصوب هستند و بی تردید با متخلفین برخوردی جدی انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرغ تخم مرغ گرانفروشان تخم مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد افزایش قیمت گوشت گوساله و کاهش قیمت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار کاهش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۷,۵۴۶ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ریزش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۴,۵۵۳ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روز‌های اخیر در بازار امروز افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

منبع: اقتصادنیوز

tags # بوقلمون سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها