Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با توزیع عادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاها بایستی زمینه برخورداری همه مردم از خدمات درمانی را مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز شنبه در مراسمی با حضور باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرزانه مدیر کل حراست وزارتخانه، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، روح الله عباسپور، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان، قبادی معاون اقتصادی استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، پزشکان و پرستاران و مدیران ادارات در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ضمن تجلیل از خدمات دو ساله پیمان نامدار رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی، عبدالله دیدبان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عابدینی در این مراسم اظهارداشت: همه توجه داریم اگر تاریخ را مطالعه کنیم پیش کسوت بهداشت و درمان و سلامت مردم همه انبیا بودند و کتب آسمانی به بهداشت جسم و روح اهمیت زیادی می دادند.

وی بیان کرد: آدابی مانند غسل و وضو برای پاکیزگی یک مقدمه عبادت است و انسان با آن تکریم می شود و امروز یافته های علمی هم به این نتیجه رسیده که بایستی به بهداشت اهمیت داده شود.پ

آیت الله عابدینی تصریح کرد: اسلام زمانی که از کلید واژه بهداشت و سلامت صحبت می کرد مردم دیگر نقلط جهان و ادیان با آن بیگانه بودند و ما  پشتوانه های عظیم معنوی داریم که با اتکا به آن می توانیم به دستاوردهای خوبی در این عرصه دست یابیم.

امام جمعه قزوین یادآورشد: مردم باید از حقوق سلامت حود مطلع شده و از امکانات بهداشتی هم به صورت عادلانه در همه نقاط شهری و روستایی برخوردار شوند.

وی افزود: در حوزه سلامت بایستی موضوع پیشگیری مقدم بر درمان باشد و اگر سبک زندگی خود را اصلاح کنیم مشکلات کادر درمان کمتر می شود.

نمایده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت: متاسفانه در عصر کنونی ملتها با رنج های بیشماری مواجهند و گاهی کشورهایی حاضر می شوند برای رسیدن به سود اقتصادی یک ویروس و یا بیماری را رایج کنند تا بتوانند با تولید و فروش واکسن به سودهای بیشتری برسند که این بی اخلاقی نگران کننده است.

وی اضافه کرد: هر دردی یک درمانی هم دارد اما باید اندیشمندان برای کشف و شناسایی آن اقدام کنند و در واقع کادر درمانی و پزشکی مظهر و واسطه شفای الهی هستند.

 عابدینی گفت: امروزه بسیاری از پزشکان متعهد ما با وضو وارد اتاق عمل می شوند که جای خرسندی دارد اما انتظار داریم روسای دانشگاهها در توزیع عادلانه امکانات بهداشتی و درمانی بهتر عمل کنند تا همه مردم از این امکانات بهره مند شوند.

امام جمعه قزوین یادآورشد: از کسانی که در ایام کرونا زحمت زیادی کشیدند بویژه آقای دکتر نامدار تشکر می کنیم که ما را از بحران عبور دادند و از دکتر دیدبان رئیس جدید هم انتظار داریم با بهره گیری از تجربه روسای سابق و تدبیر خود منشا خیر شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد

علم الهدی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر انقلاب که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد محقق می گردد.   به گزارش ایلنا، واکنش ها به حمله موشکی و پهپادی ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی ادامه دارد.   در این میان، سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد پیام تبریکی به این شرح صادر کرد:   بسم الله القاصم الجبارین   قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ(آیه ۱۴ سوره توبه)   حساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرت‌مند ایران اسلامی مبارک باد.   بازوان توانا و سرانگشت معجزه نمای غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتثال فرمان فرمانده کل قوا، حجت امام زمان (علیه السلام) و رهبر حکیم دلاور در تنبیه دشمن متجاوز که موجب سرور و شادمانی جهان اسلام شد؛ امید است قلب مقدس صاحب و آقای ما حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) را خوشنود سازد و تبسم رضایت‌مندی از این شجاعت ایثارگرانه ی سربازانشان و سپاه آن حضرت بر شکوفه لب های زیبایشان نقش بندد.   داغ های طاقت فرسایی که در مدت ۱۹۰ روز بر دل‌های مجروح ستم دیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک ها و پهبادهای نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد.   ما به تقلید از امام بزرگوار بر دست و بازوی این رزمندگان مقتدر بوسه میزنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم.   بدیهی است در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد محقق میگردد. باذن الله و نصرته   سیداحمد علم الهدی   نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهدمقدس   ۲۷فروردین۱۴۰۳ کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیام هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر امیرعبداللهیان خطاب به کامرون : هرگونه اشتباه بعدی اسرائیل با اقدام قوی‌تری پاسخ داده خواهد شد

دیگر خبرها

  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • اعلام قیمت ویزیت پزشکان؛ تعرفه‌های پزشکی چقدر افزایش یافت؟
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳؛ پزشک عمومی ۱۲۶ و فوق تخصص ۲۴۱ هزار تومان
  • اعلام تعرفه‌های جدید ویزیت پزشکان ۱۴۰۳
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف