Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به مناسبت هفته قرآن وعترت دانشگاه ها مسابقه سراسری کتابخوانی قرآنی با عنوان "آوای وحی"را ویژه دانشجویان برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مسابقه کتابخوانی"آوای وحی" با رویکرد و محورهای سبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته قرآن و عترت در بین دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است: مسابقه کتابخوانی قرآنی "آوای وحی" ازمحتوای کتاب تفسیر دقایقی با قرآن حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به منظور آشنایی دانشجویان با معارف قرآنی طراحی شده است.
لازم به ذکر است: شرکت در این مسابقه برای عموم دانشجویان سراسر کشورآزاد است و علاقه مندان می توانند تا 5 آذرماه به سایت پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به نشانی aras.ut.ac.ir مراجعه کرده و فایل کتاب و سوالات مسابقه را دانلود و پاسخ ها را به آدرس aras.executive@ut.ac.ir ایمیل نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کتابخوانی آوای وحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود