Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:29:36 GMT

عرضه مرغ و تخم‌مرغ اینترنتی از امروز

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۵۱۲۹

عرضه مرغ و تخم‌مرغ اینترنتی از امروز

قادری فر:عرضه مرغ و تخم‌مرغ اینترنتی از امروز از طریق سامانه اینترنتی بازرگام و تحویل درب منزل در تهران آغاز شد.

توزیع 300  تن مرغ منجمد به قیمت کیلویی 20 هزارتومان و یک‌شانه تخم مرغ 43 هزار تومان بر اساس ثبت نام در سامانه انجام می شود.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مرغ و تخم مرغ اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد

در سال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» سامانه روستا بازار در اردبیل رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم راه‌اندازی این سامانه، اظهار داشت: بخش عظیمی از تولیدات استان مربوط به روستاییان و عشایر است که با راه‌اندازی این سامانه تلاش شده تا فروش و عرضه محصولات کشاورزان در حوزه‌های مختلف رونق بیشتری بگیرد.

شاهپور آذروند تصریح کرد: بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید شده و 80 نوع صنایع دستی توسط کشاورزان و عشایر عرضه می‌شود که در قالب سامانه روستا بازار امکان ارائه و عرضه آنها به شکل مطلوب فراهم است.

وی گفت: عمده روستاییان و عشایر در بازاریابی و فروش محصول با مشکلاتی روبه‌رو هستند که با بهره‌گیری از ظرفیت روستا بازار و سامانه الکترونیکی تلاش بر این است تا فروش محصولات شکل روان‌تری به خود گرفته و امکان عرضه متنوع محصولات و فروش آنها به صورت آنلاین فراهم آید.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که امکان خرید و فروش آسان محصولات بدون واسطه فراهم آمده و روستاییان و عشایر توانمند می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند.

آذروند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 850 روستا و مناطق عشایری در استان با متصل شدن به این سامانه می‌توانند خدمات رایگانی را به روستاییان و عشایر ارائه کنند تا آنها محصولات تولید شده خود را اعم از زراعی، باغی، دامی، صنایع دستی و سایر محصولات هنری و فرهنگی به هموطنان عرضه کنند.

وی به برگزاری یازدهمین جشنواره کوچ عشایر به صورت بین‌المللی در بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: فردا و پس فردا این جشنواره بین‌المللی با حضور 10 استان عشایرنشین کشور و سه کشور خارجی برگزار می‌شود تا برای دومین سال شاهد میزبانی بیله‌سوار از جشنواره عشایر کشورهای مختلف باشیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل اضافه کرد: در این جشنواره سعی شده تا توانمندی‌های عشایر به ویژه تولیدات، آداب و رسوم، سایر ظرفیت‌های عشایر شاهسون و سایر عشایر ساکن در کشورمان و کشورهای همسایه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و امکان عرضه محصولات متنوع نیز فراهم آید.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد