Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم علیرضا تقوایی اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های ۴۵و۳۸ به محل حادثه در حوالی روستای گوجگی در جاده مشهد به کلات اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹و۴۵ آتش‌نشانی مشهد ابراز کرد: با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد بر اثر برخورد کامیون با پراید، پسربچه‌ای ۱۲ ساله و مردی ۴۴ ساله در دم جان باختند و دو مصدوم این حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی مشهد منتقل شدند.

گفتنی است؛ آتش‌نشانان پس از رهاسازی پیکر جان‌باختگان از لابه‌لای آهن‌پاره‌های خودرو پراید و تحویل اجساد به عوامل انتظامی به مأموریت‌شان پایان دادند و به ایستگاه‌ها مراجعت کردند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: برخورد کامیون با پراید تصادف شدید در جاده مشهد پیکر جان باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: تصادف یک دستگاه پژو پارس و تریلی سه کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

عارف اصل‌شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: شامگاه سه‌شنبه، هفتم فروردین در پی تصادف یک دستگاه تریلی با پژو پاس در جاده اندیمشک به دهلران در نزدیکی شهرک قدس سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

وی افزود: به محض اطلاع، تیم‌های امدادی و دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و فوتی‌های این حادثه که شامل دو مرد شش و ۳۰ ساله و یک دختر یک ساله و مصدومان که یک مرد ۳۳ ساله و یک دختر چهار ساله بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایمنا در حوادث جاده‌ای روز گذشته در خوزستان، در دو فقره تصادف در مجموع ۱۲ نفر مصدوم شدند.

کد خبر 739560

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • یک کشته و ۷ مصدوم در جاده رابُر - بافت
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس