Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد علی زنگانه استاندار گلستان در آیین تکریم از احسان مکتبی در جایگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و امیر محمدپور در جایگاه مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی گفت: به دلیل اتمام مأموریت دکتر مکتبی با بررسی‌های صورت گرفته و از بین گزینه‌های اصلح، سید علی مهاجر انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: سید علی مهاجر به عنوان سرپرست این معاونت حساس از نیرو‌های توانمند، جهادی، انقلابی و مشرف به مسائل استان است که امیدواریم بتوانند در راستای پیشرفت استان گام‌های موثری بردارد و از ایشان انتظار می‌رود تحولی در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی ایجاد کند.

استاندار گلستان گفت: زحمات و پیگیری‌های  محمدپور در عرصه بازرسی استان شایسته تقدیر است و به دلیل تصمیم به بازگشت ایشان از ظرفیت هانی محمدی در سمت سرپرستی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استفاده خواهد شد.



انتهای پیام/ق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا گزارش کرده است، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: شهر تبریز همانند سایر روزها در شرایط کاملا عادی و آرامش به سر می‌برد.

وی در خصوص صدای شنیده شده در سطح کلانشهر تبریز، افزود: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است و هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896970

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم