Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و رفع تبعیض اظهار داشت: ساماندهی و مدیریت منابع انسانی مشابه‌ آن  هم دغدغه دولت که ریاست جمهوری در رأس آن است و هم  دغدغه مجلس است و در حال دنبال کردن ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت این نیروها در کمیسیون‌های  مختلف از جمله کمیسیون اجتماعی مجلس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نگاه مدیریتی و نگاه کارآمدی نیرویی که نا‌امنی شغلی دارند نمی‌توانند اثر بخشی خوبی در نوع فعالیت واگذار شده داشته باشند.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: قطع به یقین ساماندهی وضعیت  شغلی نیروهای شرکتی و قراردادی نه تنها دغدغه شغلی این نیروها را حل می‌کند بلکه آرامش و ایجاد انگیزه را در کارمندان ایجاد و باعث کارایی فرد و به اوج رسیدن یک سازمان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده به جد پیگیر این موضوع و دغدغه‌مند هستم چرا که معتقدم علاوه بر اثربخشی در انجام امور و فعالیت‌ها توسط جامعه هدف باعث تحول در جامعه نیز خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به اجرای طرح ساماندهی  و مبحث خرید خدمت نیروهای خدماتی و وضعیت نیروهای نهضتی، مربی پیش دبستانی، حق‌التدریسی با اجرای ماده ۲۸ و بیکار شدن این نیروها، گفت: تحول منابع انسانی و برون سپاری حول محورهای غیر انتفاعی، پیش‌دبستانی، حق‌التدریسی و نهضتی مجموعه وسیعی از منابع انسانی در حوزه آموزش و پرورش را شامل خواهد شد. 

روشنفکر گفت: از نظر جمعیتی و آماری که در این حوزه موجود است، خیلی از این افراد دوره جوانی خود را در حوزه‌های مختلف گذاشته‌اند و هزینه بسیار زیادی را متحمل شده‌اند،باید نسبت به وضعیت اشتغال آنها دقت لازم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: موضوع ساماندهی این نیروها در کمیسیون مربوطه چندین ماه مطرح و در حال بررسی است و همچنین شورا عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی آموزش، حتی حاکمیت و کمیسیون اجتماعی و آموزش و تحقیقات مجلس نیز در حال پیگیری و موضوع درحال بررسی است. 

روشنفکر افزود: با توجه به کمبودهایی که در آموزش و پرورش  موجود است و با توجه به تناسب بین آمار بین تعداد معلمان و دانش‌آموزان در جامعه نیاز است که این نیروهای بلاتکلیف ساماندهی و سازماندهی شوند.

وی با اشاره به اخراج یا خرید خدمت نیروهای خدماتی در سنوات گذشته گفت: در گذشته  متولیان برای این کار مبنا و معیارهایی داشته‌اند که نمی‌خواهم ورود کرده و قضاوت کنم اما در حال تلاش هستیم که مشکلات این نیروها  برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش منابع انسانی حق التدریسی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذاکریان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، آموزش امدادی به نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند اظهار کرد: با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیروهای مسلح، جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ برای کارکنان وظیفه پادگان‌های این شهرستان، دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را برگزار کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند بیان داشت: در این راستا ۱۶۷ دوره توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ در پادگان محمد رسول الله (ص)، پادگان ۰۴ و سپاه انصارالرضا (ع) بیرجند برگزار شده است.

ذاکریان از ارائه آموزش‌های امدادی به ۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر از نیروهای مسلح خبر داد.

وی ضمن قدردانی از مربیان مجرب این دوره‌ها افزود: این آموزش‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز برای نیروهای مسلح برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6081169

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است