Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:54:08 GMT

تصادف در جاده داراب به شیراز جان ۴ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۶۰۳۶

تصادف در جاده داراب به شیراز جان ۴ نفر را گرفت

ایسنا/فارس مسئول اورژانس شهرستان داراب از وقوع یک تصادف در محور داراب به شیراز و برجای ماندن ۴ کشته و ۲ مصدوم خبر داد.

هادی کشاورز اعلام کرد که ساعتی قبل وقوع یک حادثه تصادف در محور داراب- شیراز، حوالی کارخانه سیمان به مرکز اورزانس ۱۱۵ اعلام شد و بلافاصله از نزدیکترین پایگاه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از اورژانس داراب، کشاورز گفت: در این حادثه یکدستگاه پراید با یک دستگاه لیفان برخورد کرده بود که به دلیل شدت مکانیسم حادثه، ۴ نفر از سرنشینان هر دو خودرو فوت کردند.

او با یادآوری اینکه به دلیل شدت حادثه ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده بود، خاطرنشان کرد که با تلاش نیروهای امدادی آتش نشانی، دو سرنشین این خودروها که مصدوم شده بودند بعد از رهاسازی به عوامل اورژانس تحویل شدند.

کشاورز گفت: امدادگران اورژانس بعد از اقدامات اولیه درمانی، مصدومان را به بیمارستان امام حسن(ع) داراب منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای ارتباطی داراب، از حادثه خیزترین مسیرهای جاده‌ای در استان فارس محسوب می‌شود که هرماهه تعدادی از هموطنان براثر تصادف در آنها جان باخته یا مصدوم می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس داراب محور داراب شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس عابدی درخصوص واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران