Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد در حالی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که اخبار مربوط به ترکیب تیم یحیی گل محمدی منتشر نشد.

در بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل پدیده با همان سیستم نیمه اول دیدار با گل گهر سیرجان و روش ۱-۲-۴-۳ به میدان رفت. در این دیدار دوستانه و در غیاب سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس، بوژیدار رادوشویچ در ترکیب اصلی و درون دروازه این تیم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، علی نعمتی سه مدافع میانی این تیم بودند. کمال کامیابی نیا و رضا اسدی دو هافبک دفاعی پرسپولیس بودند که در دو سمت چپ و راست خود به ترتیب سعید آقایی و مهدی شیری را به عنوان وینگ بک چپ و راست می دیدند. احسان پهلوان وینگر چپ و امید عالیشاه وینگر راست پرسپولیس در شروع دیدار تدارکاتی بودند و عیسی آل کثیر هم در نوک حمله بازی کرد.

درنیمه دوم نیز حامد لک، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل، محمد شریفی و … به زمین رفتند. اما شاید نکته جالب بازی کردن وحدت هنانوف و منوچهر صفروف بود که در نیمه دوم حدود ۲۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بازی دوستانه پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس و پدیده ترکیب پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار در شهرهای بارسلونا و دورتموند آغاز می‌‌شود که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران این دو بازی را اعلام کرد. بر این اساس دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را ایستوان کواکس از رومانی در ورزشگاه مونتجویک سوت خواهد زد و مارکو فریتس از آلمان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این دیدار انتخاب شده است. بازی رفت با برتری 3 بر 2 شاگردان ژاوی هرناندس پایان یافت.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

در بازی همزمان هم قضاوت دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکومادرید به اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی سپرده شده است و نیک کایتازوویچ از اسلوونی هم به عنوان داور VAR ایفای نقش خواهد کرد. این بازی در حالی در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک برگزار خواهد شد که بازی رفت را شاگردان دیه‌گو سیمئونه با برتری 2 بر یک به سود خود به پایان بردند.

هر دو بازی چهارشنبه شب و از ساعت 22:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • سپاهان در سراشیبی سقوط
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!
  • شاگردان نویدکیا سیری‌ناپذیر در گلزنی!
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود