Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهمیت فلزات غیرآهنی از آنجایی است که کاربرد فراوان و ارزش افزوده بالایی داشته و می‌تواند سهم مهمی در اقتصاد کشورمان داشته باشد. خبرگزاری میزان - فلزات معدنی در جهان، به سه گروه فلزات آهنی، غیر آهنی و گران‌بها، تقسیم می‌شوند. اصطلاح «فلزات غیر آهنی» به آن دسته از فلزاتی اطلاق می‌شود که در ترکیب شیمایی آنها، «مقدار کمی» آهن استفاده شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابلیت انعطاف‌پذیری مزیت اصلی این فلزات است و در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارند؛ آلومینیوم، مس، سرب، روی، قلع و هم‌چنین فلزات گران‌بهایی مانند طلا و نقره از جمله فلزات غیر آهنی هستند.

اهمیت فلزات غیرآهنی از آنجایی است که کاربرد فراوان و ارزش افزوده بالایی داشته و می‌تواند سهم مهمی در اقتصاد کشورمان داشته باشد. این بدان معناست که نباید صرفاً به خام‌فروشی نفت بیندیشیم بلکه باید به ذخائر معدنی که ایران در حداقل ۱۰ نوع ماده معدنی، جزء غنی‌ترین کشور‌های جهان است، توجه بیشتری داشته باشیم.

قیمت زنده و لحظه‌ای فلزات پایه در کنار قیمت سایر بازر‌ها برای فعالان این بخش مهم است. تازه‌ترین تحولات قیمتی این بازار امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ به قرار زیر است:     بیشتر بخوانید: قیمت بازار جهانی فلزات غیرآهنی/ امروز چهارشنبه ۱۹ آبان

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی قیمت فلزات بازار فلزات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی قیمت فلزات بازار فلزات فلزات غیرآهنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، در مدل‌های «سال LX-TU ۵-ELX-سال دوگانه سوز-اتوماتیک» اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # پژو پارس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳