Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

پیکان تهرانشهرداری ورامین

تیم والیبال پیکان تهران امروز در حالی میزبان تیم شهرداری ورامین خواهد بود که محکوم به پیروزی برابر شهرداری ورامین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ تیم که در رده‌های پنجم و ششم جدول لیگ برتر قرار دارند، جدال حساسی را با یکدیگر خواهند داشت. پیکان در صورت شکست در این دیدار فاصله زیادی از تیم‌های بالا نشین جدول می‌گیرد و همین امر می‌تواند زنگ خطری برای کادر فنی این تیم باشد. شاگردان پیمان اکبری در دیدار قبلی خود در گنبد ۳ بر یک مغلوب شهرداری گنبد شدند. تیم والیبال پیکان تهران در حال حاضر با ۳ شکست و ۳ پیروزی و با ۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

در مقابل هم شاگردان ساسان خدا پرست با پیروزی در بازی هفته قبل خود تشنه پیروزی برابر پیکان نیز هستند تا فاصله خود را با بالا نشینان جدول حفظ کند. آن‌ها در بازی قبلی خود ۳ بر یک مس رفسنجان را از پیش برداشتند تا چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال را تجربه کنند. ورامینی‌ها با ۴ برد و ۲ شکست و ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

پاس گرگان – سایپا تهران

تیم والیبال پاس گرگان امروز در شرایط از سایپای تهران میزبانی خواهد کرد که به دنبال پیروزی و بهبود بخشیدن به شرایط خود در جدول است. پاسی‌ها در بازی قبلی خود ۳ بر یک مغلوب شهداب یزد شدند و چهارمین شکست فصل خود را هم تجربه کردند. تیم والیبال پاس در حال حاضر با ۲ پیروزی و ۴ شکست با ۷ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند.

اما در مقابل سایپا تهران در جدول شرایط مناسبی را ندارد و با ۵ شکست و تنها یک پیروزی در رده سیزدهم جدول قرار دارد. سایپا امروز در حالی به مصاف پاس خواهد رفت که ناصر شهنازی سرمربی این تیم لبه پرتگاه قرار دارد و‌این بازی حکم مرگ و زندگی را برای او دارد. مسئولان باشگاه سایپا یک روز به مسابقات در اظهارات خود بیان کرده اند که بازی هفته هفتم برای سایپا حیاتی است و در صورت شکست در این بازی تصمیم جدی برای نیمکت تیم سایپا خواهند گرفت. از این رو این بازی برای ناصر شهنازی سرنوشت ساز خواهد بود. سایپا در بازی قبلی خود ۳ بر یک مغلوب راه یاب ملل مریوان شد.

آذرباتری ارومیه – شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هفتم در ارومیه به مصاف همشهری خود خواهد رفت تا در یک دربی جذاب با آذرباتری دیگر تیم شهر ارومیه به رقابت بپردازد. شهرداری چی‌ها هفته گذشته در یک بازی حساس در اصفهان ۳ بر صفر مغلوب سپاهان شدند و از صدر نشینی باز ماندند. شاگردان محمدرضا تندروان اکنون با ۵ پیروزی و یک شکست در رده دوم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند.

شاگردان فرهاد نفر زاده هم در حالی به مصاف شهرداری ارومیه خواهند رفت که به دنبال پیروزی در این دیدار حساس هستند تا شرایط خود را در جدول بهتر کنند. آذر باتری در حال حاضر با ۵ شکست و تنها یک برد قعر نشین لیگ برتر والیبال هستند.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

ساعت ۱۶ – سالن المپیک گنبد / شهرداری گنبد – فولاد سیرجان ایرانیان ساعت ۱۶ – سالن شهید صدر رامسر/ هورسان رامسر – شهداب یزد ساعت ۱۶ – سالن خانه والیبال تهران/ پیکان تهران – شهرداری ورامین ساعت ۱۶ – سالن امام خمینی (ره) گرگان / پاس گرگان – سایپا تهران ساعت ۱۶ –سالن ۹ دی رفسنجان/ مس رفسنجان – لبنیات هراز آمل ساعت ۱۶ – سالن زاگرس مریوان/ راه‌یاب ملل مریوان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ساعت ۱۶ – سالن غدیر ارومیه/ آذرباتری ارومیه – شهرداری ارومیه

بیشتر بخوانید 

اسامی داوران و ناظران هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال اخبار والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه شهرداری ورامین پیکان تهران تیم والیبال قرار دارند هفته هفتم قبلی خود ساعت ۱۶ ۳ بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال