Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: برای تور شارجه امارات هم درخواست داده بودیم که جواب اولیه را هم به فدراسیون ارسال کرده‌اند و فکر نکنم برای حضور در این تور مشکلی باشد.

علیرضا حقی در گفت‌وگو با میزان، درباره زمان آغاز اردو‌های تیم ملی دوچرخه‌سواری اظهار داشت: برای آغاز اردو‌های تیم ملی باید ابتدا برنامه مسابقات لیگ و دیگر رقابت‌های داخلی تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته پس از پایان مرحله نهایی لیگ پیست، اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد که فکر می‌کنم هفته دوم آذر ماه باشد.

وی درمورد برنامه‌های تیم ملی دوچرخه‌سواری افزود: تور‌ها و مسابقات پیش‌رویی که می‌توانیم در آن‌ها شرکت کنیم را به فدراسیون اطلاع داده‌ایم و دوستان در حال پیگیری وضعیت حضور در تور‌های مهم خارجی هستند. تقریباً ۶ تور خارجی در آسیا برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم در ۲ یا ۳ تور شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در پایان در مورد حضور در تور لانکاوی مالزی گفت: مهمترین توری که واقعا دوست داریم در آن حضور پیدا کنیم تور لانکاوی است. البته برای تور شارجه امارات هم درخواست داده بودیم که جواب اولیه را هم به فدراسیون ارسال کرده‌اند و فکر نکنم برای حضور در این تور مشکلی باشد. اولویت ما تور لانکاوی است و سپس تور دوچرخه‌سواری چین است که فروردین ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان آغاز اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری علیرضا حقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری علیرضا حقی تیم ملی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی