Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله بهادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر امکان ثبت نام در شهرهای آبدانان، ارکواز ملکشاهی، دره شهر، دهلران و لومار باز است و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی  با بیان اینکه امکان ثبت نام طرح جهش مسکن ملی در دیگر شهرستان های استان با تایید زمین مورد نظر فراهم خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای تهیه زمین و فرآیندهای قانونی تصویب آن برای متقاضیان دیگر شهرها که به دلیل عدم تامین زمین مشخص نشده در حال انجام و به زودی تایید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهرهای استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق قانون جهش تولید مسکن را ۱۴ هزار و ۶۲ واحد عنوان کرد و یادآور شد: برای احداث این میزان واحد مسکونی تاکنون ۵۰ هزار و ۸۷۹ متر مربع زمین در نظر گرفته شده که قابلیت احداث ۲ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی دارد.

بهادری تاکید کرد: برای تامین زمین مابقی واحدهای در نظر گرفته شده یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۹۹ متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرها در حال انجام است که در صورت تحقق این میزان زمین قابلیت احداث ۲۰ هزار و ۳۵۷ واحد مسکونی طبق استانداردهای تعریف شده در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ مترمربع زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده و مراحل احداث ۱۴۰۰ واحد مسکونی توسط کارگزاری ها طبق تفاهمنامه های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ... اجرایی شده است.

بهادری بیان کرد: تاکنون پروانه ۸۷۰ واحد ساختمانی به این منظور صادر و ۵۶۳ واحد نیز در انتظار صدور پروانه قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام هدف از تشکیل جلسات با مدیران دستگاه‌های ذیربط در ساخت مسکن را رفع موانع اجرایی و تسریع روند مراحل اداری طبق قوانین و مقررات عنوان کرد و یادآور شد: با راهکارهای بررسی شده در این جلسات شاهد تسریع جهش تولید مسکن در استان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: با تامین زمین مورد نیاز به زودی ثبت نام جهش تولید مسکن در سایر شهرهای استان نیز در سامانه www.saman.mrud.ir  آغاز و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا تعهد دولت ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی است که در ۸۰۰ شهر زمین مورد نظر آن تامین شده است.

میزان آورده اولیه در طرح مسکن ملی ۴۰ میلیون تومان و میزان وام دریافتی متقاضیان ۱۵۰ میلیون تومان بود؛ اما پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در این طرح این است که عدد تسهیلات و کارمزد آن متفاوت باشد و بر  اساس گروه درآمدی و توان خانوارها تنظیم شده است.

برچسب‌ها ایلام وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی ایلام وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی راه و شهرسازی واحد مسکونی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر