Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:20:48 GMT

لبنیات هراز مهمان مس رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۸۷۳۰

لبنیات هراز مهمان مس رفسنجان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیم والیبال لبنیات هراز در هفته هفتم لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه ۲۳ آبان به دیدار مس رفسنجان می‌رود، تیمی که در نخستین حضورش در لیگ تا اینجای کار نشان داده تیمی جنگنده، سختکوش و غیرقابل پیش بینی است.

هرازی‌ها که هفته گذشته آذرباتری را در آمل مقتدرانه شکست دادند، همچنان مهرداد بابایی و امیرخداپرستی دو یار مصدوم خود را در اختیار ندارند، اما سایر بازیکنان مشکلی برای حضور در این دیدار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب تیم حریف یکی از مازنی‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. ولی علیپور، موعود آقاپور و مرصاد آقاجانی مازندرانی‌های این تیم هستند که در کنار جواد حسین آبادی، بهنام ابراهیمی و امین رضوی از شاخص‌ترین بازیکنان مس رفسنجان هستند که در این فصل با دو برد و چهار شکست در رده یازدهم جدول قرار دارند.

مس گرچه متحمل چهار شکست شده، اما در تمامی دیدار‌ها تا پوئن آخر جنگیده و یکی از جنگنده‌ترین تیم‌های لیگ است که تا امتیاز آخر هم دست از تلاش برنمیدارد و این مهم قطعا کار را برای لبنیات هراز سخت میکند و شاگردان بهروز عطایی برای تداوم روند رو به رشد و پیروزی‌های خود نباید به حریف اجازه دهند تا برنامه‌های خود را در بازی اجرا کند.

دو تیم مس رفسنجان و لبنیات هراز آمل از ساعت ۱۶ امروز در سالن ۹ دی رفسنجان به دیدار هم خواهند رفت.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لبنیات هراز لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال لبنیات هراز مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه تهران، شمال و محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه، مسیر (رفت و برگشت) تردد خودرو‌ها درحال حاضر روان گزارش شده است

در ضمن این محور‌ها فاقد مداخلات جوی است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز، آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • مهمان‌نوازی سمنانی‌ها در سفر حجت الاسلام رییسی
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد