Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات به فناوران اطلاعات استان اختصاص داده شده ، اظهار داشت: به منظور کمک به تسریع در انجام طرح‌های فعال در حوزه فاوای آذربایجان‌غربی از کسب و کار‌های این بخش با ارائه تسهیلاتی کم بهره در قالب ۶ طرح حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از شرایط دریافت تسهیلات عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: هدف وزارت ارتباطات، توسعه اقتصاد دیجیتال و حرکت به سوی دیجیتالی شدن و مانع زدایی از اقتصاد دیجیتال با حمایت‌های مادی و معنوی از فعالان و کسب و کار‌های این حوزه است.

جلیلی‌نژاد تاکید کرد: اهدافی که این طرح دنبال می‌کند حمایت از کسب و کار‌های نو پا و غیر نوپا، ارتقا و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات آی سی تی در آذربایجان‌غربی است.

وی اضافه کرد: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بخش تولید ثروت و ایجاد اشتغال در کشور تبدیل شده است و با فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب این بخش، زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان این حوزه نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود

محمد کرباسی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: چین و کشور‌های غربی در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات به پیشرفت‌های خوبی رسیده اند که دلیل آن سرمایه‌گذاری‌های خوب و بزرگی طی چندین دهه اخیر بوده است.

وی ادامه داد: برخی کشور‌هایی دیگر مانند هند و ترکیه برنامه‌هایی برای توسعه ارتباطات نسل پنجم یا هوشمندسازی و بحث‌های مرتبط با این حوزه‌های ICT دارند؛ارتباط ما با این کشور می تواند سازنده باشد زیرا شرایط هر دو کشور تقریبا مشابه است.

کرباسی درباره همکاری مشترک با این کشور‌ها، تصریح کرد:هدف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توسعه فناوری است؛ تلاش ستادهای این معاونت، بنیاد علم و ...بر توسعه فناوری است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری  با بیان اینکه ایجاد همکاری‌های بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک از برنامه‌های ما در ستاد اتصال پذیری و ارتباطات است، گفت: شناسایی ظرفیت‌های توسعه همکاری‌های بین‌المللی یکی از این اقدامات بوده که هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است.

وی افزود: با مرکز همکاری‌های بین‌المللی معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و معاونت بین‌الملل وزارت ارتباطات هم ارتباطاتی را شکل دادیم که می‌تواند کمک کننده باشد.

به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امیدواریم در قالب یک کارگروه بین‌الملل  فعالیت های ستاد را پیش ببریم زیرا به این موضوع تمرکز داریم.

کرباسی اضافه کرد: اولویت ما حضور چین، هند و روسیه در این کارگروه است البته چین به دلیل غلبه‌ای که بر این بازار دارد شاید تمایلش متفاوت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • اختلال درارتباطات مخابراتی شمال آذربایجان غربی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود