Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سمنتا پاور رئیس سازمان توسعه جهانی آمریکا گفته که با دیوید بیسلی مدیر برنامه سازمان جهانی غذای ملل متحد در مورد کمک به مردم افغانستان بحث و گفتگو کرده است.

او گفته که بحران غذایی مردم افغانستان نتیجه بحران همه‌گیری کووید 19 و فروپاشی اقتصادی این کشور است.

این در حالی است که پیش از این، دیوید بیسلی اعلام کرده بود که افغانستان در زمستان پیش رو، بدترین بحران انسانی جهان را در پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خواستار کمک ماهانه 230 میلیون دالر از سوی کشورهای کمک‌کننده برای حفظ جان مردم نیازمند در افغانستان شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان سازمان ملل آمریکا بحران غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: آماده همکاری با «او.آی.سی» در قضیه فلسطین هستیم

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بر آمادگی هیئت حاکمه افغانستان برای همکاری با این سازمان در قضیه فلسطین تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «طارق علی بخیت» نماینده ویژه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی برای افغانستان و هیئت همراهش در ادامه دیدارهای خود در کابل با «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان دیدار کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه حکومت طالبان، در این نشست که مسئولین سازمان‌های حقوق بشر، امور زنان و امور اجتماعی سازمان همکاری اسلامی نیز در آن شرکت داشتند درباره  دستاوردهای حکومت کابل در بخش‌های مختلف و تصمیم‌های اتخاذ‌شده در دیدارهای قبلی و سایر موضوعات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اطلاعیه افزود: متقی در این دیدار درباره پایان جنگ در افغانستان، تأمین امنیت، از بین بردن داعش، نقش زنان در بخش‌ بهداشت و درمان، آمورش، تجارت و سایر بخش‌ها و توجه رئیس امارت اسلامی در رابطه با تأمین حقوق اساسی زنان، کمک‌های مداوم امارت اسلامی به بیوه زنان، ایتام و سایر نیازمندان توضیحاتی ارائه کرد.

گشایش دفتر سازمان همکاری اسلامی در افغانستانسازمان همکاری اسلامی: حق آموزش در افغانستان نباید از کسی گرفته شودترافیک نشست‌ها؛ افغانستان محور نشست‌‌های آتی سازمان همکاری اسلامی در کامرون و گامبیا

بخیت نیز با اظهار اینکه دیدار کنونی از کابل افغانستان بخشی از تعامل مثبت سازمان همکاری اسلامی با هئیت حاکمه است، بر تعامل مستقیم و تفاهم بین کابل و کشورهای عضو این سازمان تأکید کرد.

دکتر آمینه، رئیس امور خانواده و فرهنگی سازمان همکاری اسلامی نیز گفت این سازمان برای هرگونه کمک با توجه به اولویت‌های افغانستان آماده است.

دکتور أفنان، رئیس سازمان توانمند‌سازی همکاری اسلامی نیز اظهار داشت تصویری که آنها از افغانستان دیدن متفاوت است از آنچه که توسط رسانه‌های خارجی ارائه می‌شود.

در انتهای این دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان نیز اظهار داشت هیئت حاکمه افغانستان آماده هر‌گونه همکاری با این سازمان در رابطه با همه قضایای جهان اسلام از جمله قضیه فلسطین است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک 95 میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • نقض حقوق زنان در افغانستان نادرست و بی‌اساس است
  • طالبان: آماده همکاری با «او.آی.سی» در قضیه فلسطین هستیم