Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در ماه‌های گذشته پلیس راهور گزارش‌هایی را به ستاد کرونا داده که با توجه به آغاز فصل پاییز و ورود سرما به کشور و آغاز بارش‌ها که استفاده از خودروهای شخصی افزایش می‌یابد محدودیت تردد شبانه لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: محدودیت تردد شبانه موجب افزایش بار ترافیکی و تراکم جمعیت در وسایل نقلیه عمومی در ساعات پایانی روز شده و اضطراب و استرس شهروندان را رقم می‌زند.

سرهنگ جهانی افزود: میزان و شدت اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه در کلانشهرها، در طول اجرای این دوره به تناسب شهرهای کوچک‌تر، کمتر بوده و توجه کمتری به آن شده است و در شهرهای کوچک‌تر علیرغم نداشتن دوربین‌های کنترلی و ثبت تخلف طرح محدودیت دقیق‌تر اجرایی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در پاسخ به این سوال که اجرای طرح محدودیت تردد شبانه چقدر در کاهش کرونا موثر بوده است، اظهار کرد: وزارت بهداشت با کمک وزارت کشور می‌توانند اثربخشی این محدودیت‌ها را اعلام کنند.

او در ادامه در پاسخ به چگونگی دریافت مجوز تردد بین‌شهری گفت: افرادی که اضطرار به سفر دارند می‌توانند مدارک خود را در سامانه صدور مجوز تردد فرمانداری‌ها ثبت کنند و فرمانداری‌ها با بررسی درخواست اگر مجوز تردد صادر کنند، اطلاعات خودرو فرد در سامانه پلیس ثبت می‌شود و وسیله نقلیه در آن مدت معین جریمه نخواهد شد.
 

کد خبر 637452 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت و درمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت و درمان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ٣١ فروردین ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران