Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم معارفه معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی گفت: دادگستری مستمرا نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بر اجرای برنامه‌ها دارد که عهده‌دار آن معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات است. خبرگزاری میزان - مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران، قائم مقام، معاون منابع انسانی و فرهنگی، معاون مالی، و مدیر حفاظت اطلاعات و جمعی از مدیران ستادی دادگستری استان تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادگستری مستمرا نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بر اجرای برنامه‌ها دارد

محمد جواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: تهران، ام‌القرای جهان اسلام و مرکز سیاسی کشور است که تکلیف را بر ما سخت‌تر می‌کند و خوشحالیم که تمامی کارکنان دادگستری، افرادی ارزشمدار و توانمند هستند.

رئیس کل دادگستری تهران با اشاره به عملکرد حسن بابایی در دوران خدمت در معاونت فناوری و برنامه ریزی گفت: وی در مدت حضور در دادگستری استان تهران به طور شایسته و مجدانه پیگیر امور بوده و خالصانه خدمت کرد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در سازمان خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات و مدیریت دستگا‌ه‌ها عمده مشکلات در دوحیطه اصلی برنامه‌ریزی و یا در اجرای برنامه‌هاست.   بیشتر بخوانید: دادستان جدید مرکز استان گلستان معرفی شد حشمتی مهذب گفت: دادگستری مستمرا نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بر اجرای برنامه‌ها دارد که عهده‌دار آن معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات است و این مقوله با پیگیری، اجرای خوب و اطلاع رسانی درست به نتیجه می‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: بخش اعظم نیاز‌های دادگستری در حوزه فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی است که باید تمام امورات سنتی، به سمت و سوی سیستمی شدن پیش برود.

مسعود ستایشی، قائم مقام دادگستری استان تهران نیز در این مراسم گفت: دادگستری استان تهران توانسته مدیرانی کارآمد در قوه قضاییه بپروراند که آقای بابایی از جمله این مدیران است.

حسن بابایی نیز در این مراسم به عنوان معاون سابق برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در این حوزه را ارائه کرد.

تاکید معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران بر دستیابی بیشتر به دادرسی الکترونیک

محسن مقدس، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و حرکت در مسیر برنامه‌های سازمان گفت: باید شاهد افزایش بکارگیری فناوری در مسیر دادرسی باشیم.

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در سمت جدید معاونت فناوری و برنامه ریزی دادگستری پرداخت و گفت: برای رسیدن به اهداف در هر سازمانی باید بتوانیم تغییر و تحول را به سمت تعالی پیش ببریم و تغییر در هر سازمانی نیازمند افرادی خلاق و با استعداد است.

مقدس گفت: امیدواریم در مدیریت جدید با استعدادیابی، استفاده بهینه از نیرو‌ها و اجرای طرح‌های جهادی، فضای معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی را گسترش دهیم و بیش از پیش به اهداف دادرسی الکترونیک دست یابیم.

در خاتمه، با اهداء لوح از خدمات حسن بابایی معاون سابق فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران تقدیر به عمل آمد و محسن مقدس به عنوان سرپرست معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری تهران حکم انتصاب خود را از رئیس کل دادگستری دریافت کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری تهران برنامه ریزی فناوری اطلاعات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری تهران برنامه ریزی فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی رئیس کل دادگستری استان تهران برنامه ریزی و فناوری اطلاعات معاونت فناوری اطلاعات اجرای برنامه ها دادگستری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»

با هدف کمک به شکل گیری و تقویت زیست بوم نوآوری در صنعتICT ، دومین جشنواره “ایده تا محصول صنعت ارتباطات” با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، اعلام کرد: کمک به شکل‌گیری و تقویت زیست ‌بوم نوآوری در صنعت I CT مأموریت اصلی این جشنواره عنوان شده  و در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌ شرکت ‌های فعال و توانمند این حوزه در جهت رفع نیازهای فناورانه این زیست‌ بوم حرکت می‌کند.

مخاطبان این دوره از جشنواره، شرکت ‌ها و تیم ‌های فعال دارای طرح و ایده در سه حوزه راهکارهای هوش‌ مصنوعی در صنعت تلکام، راهکارهای نسل پنجم شبکه تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده هستند.

طرح ‌های برگزیده این جشنواره مشمول حمایت مالی و سرمایه‌گذاری تا سقف ۷۰۰ میلیارد ریال، جایزه نقدی ۳ میلیارد ریالی به سه طرح اول و جوایز غیرنقدی نظیر امکان همکاری با بزرگترین شرکت‌های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی خواهند شد.

این رویداد با همکاری و مشارکت شرکت‌ های صنعت ارتباطات و حمایت‌ معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکا صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه‌ای  و با حمایت ویژه همراه اول و با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می‌شود.

فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور و در سایت برنامه چلنج برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشترتنها تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی https://challenge.ir/sl/HA1/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد