Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری عبری از تهیه پیش نویس قانونی توسط رئیس لیست مشترک عربی در کنست برای ممنوعیت نخست‌وزیری افراد متهم به جرایم کیفری خبر داد.

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که ایمن عوده، رئیس لیست مشترک عربی در کنست برای ارائه یک پیش‌نویس قانون به پارلمان درباره شرایط نخست‌وزیری این رژیم آماده می‌شود.

طبق این گزارش، پیش‌نویس تهیه شده توسط ایمن عوده، نخست‌وزیر شدن افراد متهم به جرایم کیفری را ممنوع اعلام می‌کند که درصورت تصویب، شامل بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق این رژیم که در چند پرونده به رشوه و فساد متهم است، نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرده بود که پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای برای تحقیقات درباره پرونده زیردریایی‌ها را که بنیامین نتانیاهو در آن متهم بوده، داده است.

معامله زیردریایی‌ها یا پرونده ۳۰۰۰ مربوط به تحقیقات درباره دریافت مبالغی در ازای مصوبه خرید زیردریایی‌های آلمانی توسط اسرائیل ضمن همکاری با شرکت "تیسن‌گروپ" آلمان است.

نتانیاهو در حال حاضر در سه پرونده فساد مربوط به اتهامات رشوه، کلاهبرداری و خیانت در امانت محاکمه می‌شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست