Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله حضرت پور در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت: باید به مردم برگردیم به خواسته‌ها و انتظارات مردم عمل کنیم متاسفانه بسیاری از مواضع رفتارها اعمال و تصمیمات ما با اراده مردم مغایر و حتی متضاد شده است.

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: برخی مسئولین از طریق شکم سیری اتفاقات را نگریسته و لذا کم‌کاری و شرمساری مردم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید از این ملت عذرخواهی کنیم دیگر آرا و نظرات مردم در کشور به طور واقعی شنیده نمی شود مردم از افزایش روز افزون تنش‌ها در روابط با جهان ناراحت و کلافه هستند یک عقیده و تفکر همیشه تبلیغ و ترویج می‌شود و هر کس هم که خلاف آن را بگوید مورد بی احترامی و حجم قرار گرفته و به طور طبیعی این وضع مردم را خشمگین ساخته است مراجع عالیقدر هم وقتی حرف می‌زنند مورد هجمه قرار می‌گیرند مردم می‌خواهند از حق زندگی بهره برده و عدالت را تجربه کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نمی‌دانم در فردای آخرین شب انتخابات چه شد گویا خیلی از استانداردهای سیاسی کشور عوض شده چرا که صدا و سیما از دلار ۲۷ هزار تومانی حرفی به میان نیاورد نمی دانم که چرا این نگرانی‌های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود نمی دانم چرا دیگر بورس دغدغه ملی نیست چه شد که داماد سالاری و خویشاوندسالاری که تقدیر می‌شود باز توسط تقبیح گرایان احیا شده است.

وی افزود: مذاکره با جهان که از سوی برخی قبیح بود حالا با جدیت دنبال می‌شود باز خدا را شکر ما هم راضی هستیم هر کسی می‌تواند این مشکلات را حل کند ما هم در کنارش هستیم.

حضرت پور خاطرنشان کرد: البته دیگر هیچ کدام از این سوال‌ها و جواب‌ها برای این ملت رنج کشیده ارزشی ندارد، اگر می‌توانید در عمل به داد مردم برسید وگرنه تحولات اساسی در سیستم کشورداری را آغاز کنید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمار مهاجرت نخبگان و خروج ثروت از کشور فاجعه است؛ با این مردم چه کرده ایم که سرمایه‌های خود را صرف خرید ملک و خانه در سایر کشورها می‌کنند؟ ما با عزت ایرانیان چه کرده‌ایم؟ دیگر این دولت و آن دولت برای مردم فرقی ندارد.

وی ادامه داد: بحران اقتصادی چهارگوشه معیشت و زندگی مردم را به آتش کشیده است مردم دیگر اعتمادی به مسئولین دارند می‌گویند ما وقتی قولی از مسئولین می‌شنویم دلهره بیشتری می‌گیریم چون در کمترین مدت خلاف آن اتفاق می‌افتد که نمونه بارز آن هم این گرانی خودرو بود وزیر  صمت  وعده کاهش قیمت‌ها را داد اما در عمل چه شد.

حضرت پور خاطرنشان کرد: در همین دو سه ماه اخیر بسیاری از کالاهای اساسی باز هم گران شد، گرانتر شده است قبل قیمت‌های اعلامی کالاهای اساسی مردم را شوکه کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نزدیک به هزار کیلومتر مرز بین المللی داریم اما در بن‌بست ارتباطات جهانی رنج می‌بریم از درآمدزایی‌های کشور برای مردم از درآمدزایی‌ها برای کشور چیزی جز جذب گرد و غبار ویرانی‌ها و سونامی سرطان‌ها چیزی عایدمان نمی‌شود.

حضرت پور خاطرنشان کرد: ما از منابع کشور نداریم و از این ناعدالتی شکایت خود را نزد مقام معظم رهبری خواهیم برد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا باید اقشار ضعیف جامعه تقاص تعدیل تورم را پرداخت کنند؟ تصمیمات خلق الساعه و کارشناسی نشده کشاورزان و دامداران را کلافه کرده، میانگین هزینه گوسفند در سال بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است آن وقت با چه منطقی  گوسفند را زنده کیلویی ۶۲ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده‌اید.

وی افزود: اینکه تورم را به صورت دستوری و با فشار بر کشاورز و دامدار کنترل کنیم آیا تدبیر است آیا بار مالی افزایش سفره مردم باید به دامدار و روستایی تحمیل شود.

حضرت پور خاطرنشان کرد: امروز ساده ترین مسائل این کشور به خاطر سوء مدیریت بر زمین مانده آن وقت ما برای سرک کشیدن به حریم خصوصی مردم به دنبال مصوبه هستیم و به بهانه صیانت دولت اینترنت را محدود و پهنای باند را کم میکند و به بهانه صیانت سرعت اینترنت را محدود و پهنای باند را کم می‌کنیم و در نتیجه بعد از تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی من نبودم سر می‌زنیم.

حضرت پور خاطرنشان کرد: مردمی که نیم قرن است هزینه می‌دهند ملت ایران امروز در چه شرایطی زندگی می‌کنند و گنجشک بام مجلس هر روز صدای مردم را می‌شنوند ولی ما نمی شنویم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیاییم از ابزارهای قانونی بهره مند شویم و از اراده و خواست ملت نترسیم جمهوریت را با ابزارهایی نظرخواهی و همه‌پرسی قدرت بخشیم.

وی افزود: ما فرزندان انقلاب و رهبری همچون پدرانمان آماده‌ایم تا جان مال و آبروی خویش را در مسیر عمل به وظیفه قانونی و رفع مشکلات مردم فدا کنیم مردم را به رئیس امور بازگردانیم و در یک کلام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

23216

کد خبر 1572930

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار یادداشت‌هایی حمایت خود را از پاسخ نیروی هوافضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، در ساعات آغازین پاسخ نیروی هوافضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، تعدادی از نمایندان مجلس شورای اسلامی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی با انتشار یادداشت‌هایی حمایت خود از این اقدام سپاه پاسداران را اعلام کردند.

- سید نظام‌الدین موسوی نماینده تهران و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

«گفته بودیم:

این دم‌ شیر است، به بازی مگیر!

چه انتخاب دقیقی! شلیک موشک به قلب رژیم صهیونیستی از کنار آرامگاه سردار شهید زاهدی در اصفهان. سردار عزیز! آسوده بخواب که یاران شجاعت ‌بیدارند.»

- مجتبی یوسفی نماینده اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس:

«پیام به مردم شریف ایران: امشب آسوده بخوابید که سربازان نظام مقدس ما بیدارند»

- محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه:

«نحن منتصرون ان شاءالله»

- مصطفی میرسلیم نماینده تهران:

«با پشتیبانی آمریکا، اسرائیل به یاغی افسار گسیخته‌ای تبدیل شده که بوی خون کشتار غزه او را مست و لایعقل کرده‌است. ‌رژیم خبیث تنبیه خواهد شد.»

- محمد حسن آصفری نماینده اراک، خنداب و کمیجان:

«بسم الله

امشب به وقت  تلآویو

زمان بزن درو گذشته است؛ یکی بزنی ده تاخوردی. اینجا ایران است؛ ‌پهپادها مقدمه سجیل و زلزال است.»

روح‌الله نجابت نماینده شیراز:

«دفاعِ از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد، زمین کارزار ما تل‌آویو است، تهران نه!»

- بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

بسم الله قاصم الجبّارین

پاسخ به رژیم کودک کش و ظالم، عین عدالتخواهی و حق طلبی است. صلح فراگیر با جهاد فراگیر علیه ظلم مسلّم بدست می آید. درود خدا بر مجاهدان جبهه مقاومت و سلام بر امام خامنه ای و رهبران مقاومت که منتقمان خون شهیدان مظلوم امّت اند.»

- احمد امیرآبادی نماینده قم:

«درود خدا بر شهیدان راه حق و آزادی به ویژه شهید زاهدی و همرزمانش. امشب دل کودکان وزنان فلسطینی شاد خواهد شد.»

- حسین گودرزی نماینده مردم درود:

«نصر من الله و فتح قریب...

خداوند وعده داده است که مؤمنین را یاری کند و وعده الهی نیز خلاف ناپذیر است...»

- محسن پیرهادی نماینده مردم تهران:

«راه قدس از کربلا می‌گذرد ...»

- مصطفی طاهری نماینده زنجان:

«وظیفه پهبادها مشغول کردن سامانه‌ها خواهد بود و پس از رسیدن پهبادها به آسمان رژیم صهیونیستی، ضربه اصلی توسط موشک‌ها خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • بلعیدن جهان به سبک چینی
  • شکستن سلطه دلار بر اقتصاد کشور مرحله بعدی بازدارندگی است
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • چرا از ۱۲۴ هزار پیامبر، حتی یک پیامبر زن نداریم؟
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس