Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:41:40 GMT

نام‌نویسی مسابقات قرآنی مدهامتان در لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۱۵۱۲

نام‌نویسی مسابقات قرآنی مدهامتان در لرستان آغاز شد

به گزارش ایرنا محمد ابدالی پور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای مردمی، نهادینه سازی فرهنگ دینی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد و تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه به صورت حضوری، مجازی و ارسال فایل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تدابیر لازم برای بهره‌مندی از فضای مجازی به صورت ارسال فایل برای اجرای این دوره از مسابقات اندیشیده شده است اما برخی از رشته‌ها به‌صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار می شود.

ابدالی پور ادامه داد: جلسات سنتی قرآن ( قاریان و مربیان قرآن) و بخش استعدادیابی کودکان زیر هفت سال نیز بخش های ویژه این مسابقات هستند.

وی گفت: در بخش ویژه، قاریان، جلسه سنتی قرآن کریم را در مسجد محل خود و با حضور حداقل هفت نفر از کودکان و نوجوانان برگزار و گزارش برنامه را از طریق سامانه بچه‌های مسجد ارسال می‌کنند.

ابدالی پور افزود: علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این دوره را دارند می توانند تا ۳۰ آذرماه امسال نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام و به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 گفتنی است، در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان ۱۵ لرستانی به مرحله کشوری راه یافتند و سه نفر آنان برگزیده شدند.

"مدهامتان" کوچکترین آیه قرآن مجید در سوره الرحمن آمده است و ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مسابقات قرآنی را به این عنوان نامگذاری کرده است.

برچسب‌ها کانون فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم لرستان کانون فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم لرستان مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • این افراد معلم می‌شوند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال